  • Data: 2009-01-24 09:43:44
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.S wrote:

    > ale właśnie Ty poruszyłeś kwestię wypłaty KILKA dni wcześniej:
    >
    > "...ty natomiast prezenetujesz wyższą kulturę klienta.
    > Było sobie wpłacić pieniądze kilka dni wcześniej, a nie na ostatnią
    > chwilę..."

    ale ja nie mówię, że należy wypłacić kasę kilka dni wcześniej i trzymać
    w domu aż do ostaniej chwili.
    Chodzi mi o to, że zamiast czekać do ostatniego dnia całość transakcji
    można było spokojnie zrobić kilka dni wcześniej.

    Też należysz do grupy, która rachunki opłaca w ostatnim możliwym dniu,
    skoro ma dwa tygodnie lub więcej na ich zapłacenie?