  • Data: 2009-01-24 10:06:29
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.S wrote:

    > Owszem, mówisz !

    już napisałem w jakim kontekście to było.

    > Mo?e jestem dziwny ale p?ace zawsze z wyprzedzeniem, czesto
    > kilkunastodniowym natomiast je?li potrzebuje gotówke to nie wildze powodu
    > ?eby wyp?acaae z bankomatu kilka dni wcze?niej, robie to wtedy gdy potrzebuje

    alez oczywiście, tylko musisz założyć ten margines, że z różnych powodów
    może ci się nie udać wypłacić.
    Wówczas swoje potrzeby będziesz musiał "przełożyć" na termin późniejszy.
    I zwykle nie stanowi to problemu chyba, że nie da się tego przełożyć.
    I wtedy jest dobra okazja do wieszania psów na banku.