  • Data: 2009-01-24 09:57:46
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jan 2009 00:28:53 +0100, Mithos wrote:

    > Ja natomiast zacząłem się zastanawiać nad sensem posiadania KK
    > Multibanku (a idąc dalej i konta). Jedynym bonusem jaki dostaje za
    > użytkowanie tej "prestiżowej" karty (która po niecałych 3 miesiącach
    > wygląda jak wyjęta psu z gardła) jest... zwolnienie z opłaty rocznej. Z
    > KK Citi (obrót mniejszy niż na Multi) zebrałem tyle punktów, że
    > otrzymałem za nie różnego rodzaju prezenty warte kilkaset PLN
    > (uwzględniając zniżki jakie otrzymałem płacąc tą kartą w sklepach zysk
    > jest jeszcze większy), dodatkowo w bonusie mam dożywotnią darmowość,
> [...]

    "Ja od niedawna staram się płacić jak najwięcej przy użyciu KK np 5zł za
    gazetę w Empiku, po to aby wykręcać jakieś limity (ilościowe/kwotowe) i
    wreszcie stwierdziłem, że... czas z tym skończyć, bo nie chce być już
    niewolnikiem kawałka plastiku. Nie chce mi się także zbierać już
    punktów, bo po prawie roku mogę z BP dostać... czajnik.

    Zostawiam dwie KK dla wygody ale nie będę już dorabiał ideologii, że
    dzięki nim zarabiam :)"

    Zgadnij kto to napisał.

    --
    Marcin Mokrzycki