  • Data: 2009-01-24 09:53:31
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie psi nie psi podstawowe pytanie jest jaki limit autor watku ma
    ustawiony na karcie. Bo jesli ma domyslne 1000 zl [czy jakos tak] i go
    nie zmienil to poprostu lipa i caly watek jest bez sensu.

    To jakie zywczaje zyciowe ma autor - ze wybiera kase z bankomatu "za
    piec dwunasta" zeby za chwile wplacic ja do innego wplatomatu. Jego
    zyciowy wybor i ma do niego prawo. Ryzykowny wybor - ja np. nie lubie
    tak zostawiac sprawy na ostatnia chwile i byc zaleznym od zawodnych
    urzadzen w takim stopniu.

    Pytanie jednak czy zawiodly systemy banku - czy klient.