  • 21. Data: 2017-10-28 02:19:24
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: z <...@...pl>

    > Masz pomysł, jaki przepis naruszają? Bo jak masz, to piszę do Nadzoru
    > pismo i tyle.

    Bo oprócz przepisu jest jeszcze to coś.
    Ale Tobie szkoda tłumaczyć.
    Powiem tylko że jako jedyny odezwałeś się w tym tonie.
    Jak pierdnięcie w towarzystwie :-)

  • 22. Data: 2017-10-28 08:28:29
    Od: z <...@...pl>

    Sorry ale jak widać zaspany człowiek może dość dziwnie zinterpretować to
    co czyta.
    Kajam się :-)

  • 23. Data: 2017-10-29 14:14:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    uja-w-fundusze-fincrea-z-gwarancja-zysku-grunty-hote
    le-dzialki-lesne/>
    > Niekoniecznie. Do mnie jakaś paniusia dzwoniła w zeszły piątek
    > "domagając" się stawienia się w Banku, bo mi się kończy termin lokaty, a
    > ona ma wspaniałą propozycję. Szkoda mi było czasu na te idiotyzmy i nie
    > poszedłem. Może i nawet był to złoty interes, ale ja nie mam do ALIOR-a
    > zaufania i wkurza mnie, że pracownicy ewidentnie maja podgląd na moje
    > rachunki (dzwoniła w przedostatni dzień) i zawracają d...ę pomimo tego,
    > że nie mają zgody na wykorzystanie telefonu do celów marketingowych.
    > Znalazłem się tam w spadku po BPH.

    Aliora chce przejąć PKO BP. Ciekawa jestem kiedy to nastąpi.

    --
    animka

  • 24. Data: 2017-10-29 21:53:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-10-17 o 14:14, Animka pisze:

    > Aliora chce przejąć PKO BP. Ciekawa jestem kiedy to nastąpi.

    Słyszałem o tym. Zastanawiałem się po upadku BPH nad przejście do PKO
    BP, bo to spory bank, ale słyszałem właśnie, że może się okazać, iż
    znowu bym do ALIOR-a trafił. Chwilowo po prostu trzymam się dogodnej dla
    mnie siedziby placówki, bo moim zdaniem niestety obecnie żadnemu bankowi
    szczególnie bardziej zaufać nie można.

  • 25. Data: 2017-10-30 10:11:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 29 października 2017 21:45:10 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Aliora chce przejąć PKO BP. Ciekawa jestem kiedy to nastąpi.

    Nie PKO BP tylko Pekao SA - z aliorem mają wspólnego głównego udziałowca, czyli PZU.

    Zaś z PKO BP można tanio skorzystać pod jego marką inteligo (kiedyś był to osobny
    bank, teraz to oddział PKO BP) - można mieć konto bez karty za darmo bez warunków (w
    PKO BP niemożliwe) albo z kartą pod warunkiem płatności 100zł/mc.

  • 26. Data: 2017-10-30 13:27:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zaś z PKO BP można tanio skorzystać pod jego marką inteligo (kiedyś
    >był to osobny bank, teraz to oddział PKO BP)

    IMO - zawsze oddzial.

    Tyle ze klient Inteligo w oddziale marmurkowym nic nie zalatwi.

    J.

  • 27. Data: 2017-10-30 13:38:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W dniu Mon, 30 Oct 2017 13:27:50 +0100, użytkownik J.F. napisał:

    > IMO - zawsze oddzial.

    Inteligo powstało w maju 2001 i należało wtedy do jakiejś spółki. PKO BP
    kupiło tę spółkę w 2002 r.

  • 28. Data: 2017-10-30 13:50:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 13:28:00 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Tyle ze klient Inteligo w oddziale marmurkowym nic nie zalatwi.

    Wpłaty i wypłaty (choć wypłaty tylko posiadając KD) załatwi.
    Co więcej chcesz? Hipotek nie udzielają, KK załatwisz przez net.
    Przelewy chcesz zlecać?
    Pomyśl i poczytaj, zanim kolejną bzdurę napiszesz.

  • 29. Data: 2017-10-30 18:22:08
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Bo chodzi o jej prowizję od jelenia.

    -----

  • 30. Data: 2017-10-30 19:58:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie PKO BP tylko Pekao SA - z aliorem mają wspólnego głównego udziałowca, czyli
    PZU.
    A to przepraszam. Szkoda, że to nie PKO BP SA przejmie Aliora.

> [...]
    PKO BP niemożliwe) albo z kartą pod warunkiem płatności 100zł/mc.
    Problem podobno jest z bankomatami, bo jak się pobierze z innego to już
    jest opłata. Przynajmniej tak mi mówią koleżanki, które "latają" tylko
    do bankomatów PKO BP, a niedaleko jest bankomat Euronetu.

    --
    animka