  • 1. Data: 2017-10-22 12:11:07
    Temat: Nest Bank - opłata za kartę?
    Od: a...@g...com

    Rok temu zgubiłem kartę. Zastrzegłem, przesyłali nową i pobrali 25 zł. I teraz widzę,
    że znowu pobrali tą samą sumę. Czy zgubienie u nich karty = opłata roczna 25 zeta za
    duplikat? Niby niewiele w skali roku, ale wkurza, bo prowadzenie rachunku i karta
    miały być bezpłatne.

  • 2. Data: 2017-10-22 15:32:26
    Temat: Re: Nest Bank - opłata za kartę?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 12:11, a...@g...com pisze:
> [...]
    roczna 25 zeta za duplikat? Niby niewiele w skali roku, ale wkurza, bo prowadzenie

    W Nest? A ja myślałem, że tam wszystko jest za damo.
    Zareklamuj, to się dowiesz. Mnie kiedyś w BZ po przysłaniu
    duplikatu liczyli opłatę za używanie jak za kolejną kartę do rachunku.
    Wg taryfy w Nest mogło by też tak być.

  • 3. Data: 2017-10-23 10:06:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 15:32, cef pisze:

    > W Nest? A ja myślałem, że tam wszystko jest za damo.

    Zawsze było, że pierwsza karta jest za darmo (pierwsza nie musi być PLN).
    Myślałem, że pierwsza dotyczy typu karty, a nie sztuki. Czyli, że jak
    się ma jedną i się ona odnowi to dalej będzie darmowa.
    Czyżby oni rozumieli pierwszą jako sztukę...
    P.G.

  • 4. Data: 2017-10-23 11:33:30
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Z rok temu zgubilem/zapomnialem PIN do karty Nest Banku (chyba juz nie byl
    Bankiem Smart).
    Zadzwonilem na infolinie i okazalo sie, ze jedynym wyjsciem jest wysylka
    nowej karty i nowego PINu.
    Posrana procedura, ale calkowicie darmowa (na ów czas).

  • 5. Data: 2017-10-23 13:50:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W TOiP jest taka kategoria "pierwsza karta (w ramach umowy ramowej)".
    Można to rzeczywiście rozumieć dwojako - albo jako jedyna karta posiadana w danym
    momencie - albo tylko ta pierwsza w ramach umowy wydana.
    Raczej prawidłowa jest pierwsza opcja, ale kto ich wie.
    Pisz reklamację - jak się uda to zwrócą te 50zł, a przy okazji może jeszcze
    dostaniesz pendrive na przeprosiny - ja ostatnio dostałem w "nagrodę" za realizowanie
    przez prawie miesiąc odstąpienia od umowy - nawet fajny, bo w drewnianej obudowie, z
    magnetyczną zatyczką - i jeszcze w takiej drewnianej szkatułce - jedyny minus że
    tylko 8GB. Przysłali to w zwykłej kopercie poleconym i list się przez to pogniótł ;>
    Aha, nie zapomnij pogrozić Rzecznikiem finansowym, inaczej będzie to trwać i trwać.

  • 6. Data: 2017-10-24 04:05:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...com> ,e...@g...c
    om

    : Rok temu zgubiłem kartę. Zastrzegłem, przesyłali nową i pobrali 25 zł.

    Mogłeś konto zamknąć i otworzyć nowe, zgarniając przy okazji kilkadziesiąt PLN. :)

    : I teraz widzę, że znowu pobrali tą samą sumę.

    Gratulacje. ;)

    -=-

    BZWBKKBSg chyba przysyła nowe za free -- i chyba nie można z tego
    wysyłania zrezygnować. ;) (co zastrzegę, to po ~tygodniu mam kolejną...)

  • 7. Data: 2017-10-24 10:17:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Otworzyć nowe mógł, zgarnąć nie za bardzo, bo dają zastrzeżenie, że nie można było
    wcześniej być klientem nesta ani smarta ani bizu.

    Zastrzegając można sobie zrobić też bezpłatną debetówkę w mBąku.
    Nie pobierają opłaty za pierwszy niepełny miesiąc, gdy zamówiło się kartę do 15.,
    albo nawet za pierwszy niepełny i drugi pełny, gdy zamówiło się po 15. A ponieważ
    można mieć do tego konta zarówno visę jak i mc, to bez problemu można mieć jedną
    kartę w portfelu a drugą w produkcji - a przy okazji ukarać bank za bzdurne wymagania
    ;P

  • 8. Data: 2017-10-24 19:38:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" a...@g...co

    : Otworzyć nowe mógł, zgarnąć nie za bardzo, bo dają zastrzeżenie,
    : że nie można było wcześniej być klientem nesta ani smarta ani bizu.

    Gdzie to zastrzeżenie?
    Ja -- byłem klientem, założyłem, dostałem...

  • 9. Data: 2017-10-25 00:12:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > -=-
    >
    > BZWBKKBSg chyba przysyła nowe za free -- i chyba nie można z tego
    > wysyłania zrezygnować. ;) (co zastrzegę, to po ~tygodniu mam kolejną...)

    Kurza dupa ... leżało sobie spokojnie te 4kzl na KGP w BZWBK
    aż zaglądnąłem z ciekawości, a tu - oprocentowanie 0 zamiast 4
    i jeszcze pobrali 7 zeta za "karte widmo" ...

    Jak żyć ? - Trzeba odwiedzić marmurek i utłuc ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2017-10-25 00:43:44
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Rozsądnie.

    Staram się ... ale nie zawsze wychodzi ;)
    Złożyłem więc "szybko" wniosek o przekształcenie KGP
    w KJCH (konto jakie chce ?) - rezygnując z karty.

    Ale widzę że są jakieś wisienki
    typu 1% cofki za rachunki domowe
    oraz cofka za spożywke, paliwo, koryto miejskie & wiejskie
    - ale to chyba tylko dla posiadaczy KK