    Subject: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 29 Oct 2017 21:53:53 +0100

    W dniu 29-10-17 o 14:14, Animka pisze:

    > Aliora chce przejąć PKO BP. Ciekawa jestem kiedy to nastąpi.

    Słyszałem o tym. Zastanawiałem się po upadku BPH nad przejście do PKO
    BP, bo to spory bank, ale słyszałem właśnie, że może się okazać, iż
    znowu bym do ALIOR-a trafił. Chwilowo po prostu trzymam się dogodnej dla
    mnie siedziby placówki, bo moim zdaniem niestety obecnie żadnemu bankowi
    szczególnie bardziej zaufać nie można.