  • 21. Data: 2008-09-06 16:04:55
    Temat: Re: Ale masakra:-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> writes:

    > Choć wiem ze euro do 1 zł nie dojdzie....

    Skad sie bierze taka wiedze i czy dajesz na nia gwarancje?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2008-09-06 17:20:04
    Od: k...@o...pl

    On 6 Wrz, 13:58, "Greg" <m...@g...pl> wrote:

    > Ciekawe ilu z tych, którzy 2 lata temu brali kredyty w PLN, nadal uważa, że
    > jest to "dobra" zasada?
    nie zyskali, ale nie stracili a o minimalizowanie ryzyka w tej
    zasadzie chodzi.

    > Jeszcze lepsze zdanie o tej dobrej zasadzie muszą mieć Ci, którzy wtedy
    > dodatkowo ulokowali osczędności w USD...
    no tego oszczedzania w walucie obcej to ja juz taki pewny tez nie
    jestem...

  • 23. Data: 2008-09-06 17:27:24
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    > Elektronika szczerze mowiac poszla w dół i to sporo.
    > Właśnie wymieniłem wszystko w chacie i całkiem mi się to opłacało.

    Co znaczy opłacało? już sprzedałeś go drożej? A może Twój stary dobrze
    poszedł...
    --
    -------------
    MisiekK

  • 24. Data: 2008-09-06 18:14:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "witek" g9u8ro$odk$...@i...gazeta.pl

    > Elektronika szczerze mowiac poszla w dół i to sporo.
    > Właśnie wymieniłem wszystko w chacie i całkiem mi się to opłacało.

    Elektronika -- tak, ale nie za sprawą kursowania.
    Elektronika stale tanieje i końca tego nie zobaczymy. :)
    (wszystko staje się masowe i coraz mniejsze -- mniej
    surowców, większa konkurencja i masowość produkcji)
    Bawełna (zazwyczaj z Chin) też tanieje.
    No i meble -- ciekawe, dlaczego. :)

    Ale wakacje w Polsce niekoniecznie tanieją. :)

  • 25. Data: 2008-09-06 19:04:09
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 6 Wrz, 13:58, "Greg" <m...@g...pl> wrote:

    > Ciekawe ilu z tych, którzy 2 lata temu brali kredyty w PLN, nadal uważa,
    > że

    > nie zyskali, ale nie stracili

    A dlaczegóż to nie zyskał ten, kto brał kredyt gdy CHF/PLN był na poziomie
    2,70 ?

    > o minimalizowanie ryzyka w tej
    > zasadzie chodzi.

    no risk no zysk :)

    --

    ---
    Kalkulator kredytowy dla każdego http://kredyt.ogar.pl/

  • 26. Data: 2008-09-06 19:12:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 6 Sep 2008 13:58:13 +0200, "Greg" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Ciekawe ilu z tych, którzy 2 lata temu brali kredyty w PLN, nadal uważa, że
    >jest to "dobra" zasada?

    Zastanów się, co się dzieje z wynagrodzeniem, jak wartośc pieniądza
    spada.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 27. Data: 2008-09-06 22:08:01
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    wiadomości news:2gl5c4pc9hcvud5p6vi30k9b14qhdom6ng@4ax.com...

    > Zastanów się, co się dzieje z wynagrodzeniem, jak wartośc pieniądza
    > spada.
    > --

    Tyle że przez ostatnie lata wartość tego pieniądza rosła...

  • 28. Data: 2008-09-07 11:11:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 7 Sep 2008 00:08:01 +0200, "Greg" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Tyle że przez ostatnie lata wartość tego pieniądza rosła...

    Co powoduje, że nie zyskujesz, ale i nie tracisz.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 29. Data: 2008-09-07 11:32:00
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    wiadomości news:tld7c4hrjnpaq57pmojtvqs8078loisi85@4ax.com...

    > Co powoduje, że nie zyskujesz, ale i nie tracisz.

    Bądź zyskujesz więcej niż później tracisz...
    Póki co, taką właśnie mamy sytuację.

    Oczywiście równie prawdopodobna jest sytuacja, w której więcej tracisz niż
    zyskujesz.

    Natomiast mówienie, że nie zyskujesz i nie tracisz opiera się na zalożeniu,
    że w długim terminie kurs jest stały.
    IMHO, bardzo mało prawdopodobne.

  • 30. Data: 2008-09-07 14:33:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 7 Sep 2008 13:32:00 +0200, "Greg" <m...@g...pl>
    wrote:

    >Natomiast mówienie, że nie zyskujesz i nie tracisz opiera się na zalożeniu,
    >że w długim terminie kurs jest stały.
    >IMHO, bardzo mało prawdopodobne.

    OPiera się na założeniu, że wartość Twojej pracy się nei zmienia,
    zatem jeśli masz kredyt w tej samej walucie w której zarabiasz, to
    nominalna wielkość Twojego wynagrodzenia zmienia się tak samo jak
    nominalna wielkośc Twojego zobowiązania.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356