  • 11. Data: 2008-09-05 23:15:14
    Temat: Re: Ale masakra:-)
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Greg pisze:
    > Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A co radosnego jest w tym, że wartość naszej waluty obniża się?
    > Skąd ta radość na wieść obniżania siły nabywczej Twoich pieniędzy?

    Będą w końcu podwyżki.

    --
    Pzdr.
    Mega (pracownik oddziału amerykańskiej korporacji)

  • 12. Data: 2008-09-06 03:07:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Greg wrote:
    > Sk?d ta rado?ae na wie?ae obni?ania si?y nabywczej Twoich pieniedzy?

    Błąd.
    Siła nabywcza moich pieniędzy właśsnie rośnie. Proporcjoalnie do tego
    jak złotówkę trafia.

  • 13. Data: 2008-09-06 07:17:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    cef napisał(a):
    > Mocna tak, ale nie przewartościowana.
    > (kredytow nie mam, ale zarabiam w euro :-))

    Ja zarabiam w PLN, ale czesto kupuje cos w walutach. Dla mnie to byly
    piekne czasy (nadal sa) :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2008-09-06 09:16:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mithos wrote:

    > Ja zarabiam w PLN, ale czesto kupuje cos w walutach. Dla mnie to byly
    > piekne czasy (nadal sa) :)

    Jak to już ktos napisał:
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
    Piękne czasy to euro w końcu 2003 początek 2004 :-)

  • 15. Data: 2008-09-06 09:37:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 05 Sep 2008 16:59:42 +0200, gollum <n...@u...pl>
    wrote:

    >Ciekawe, co na to zwolennicy kredytów w jenach.. Dziś JPY +5,59%. Przy
    >kredycie hipotecznym na każde 100tys zł przypada ponad 5,5tys zł "gratis"...

    Stara (i dobra) zasada mówi:
    Kredyt bierz w walucie, w jakiej zarabiasz, oszczędności lokuj w
    innych.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 16. Data: 2008-09-06 10:25:19
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Darek napisal(a):

    > Ja tam się nie cieszę choć kredytu walutowego nie posiadam

    bo cieszą się ci którzy nie zdążyli wziąć kredytu hip. w odpowiednim
    momencie :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2008-09-06 11:58:13
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    wiadomości news:rqj4c41q6afjo9d0kc168dg3876qfmne9n@4ax.com...

    > Stara (i dobra) zasada mówi:
    > Kredyt bierz w walucie, w jakiej zarabiasz, oszczędności lokuj w
    > innych.

    Ciekawe ilu z tych, którzy 2 lata temu brali kredyty w PLN, nadal uważa, że
    jest to "dobra" zasada?
    Jeszcze lepsze zdanie o tej dobrej zasadzie muszą mieć Ci, którzy wtedy
    dodatkowo ulokowali osczędności w USD...

    --

    ---
    Kalkulator kredytowy dla każdego http://kredyt.ogar.pl/

  • 18. Data: 2008-09-06 12:02:03
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    > Błąd.
    > Siła nabywcza moich pieniędzy właśsnie rośnie. Proporcjoalnie do tego jak
    > złotówkę trafia.

    OK, ale nazwa tej grupy zaczyna się od "pl."
    więc domyślnie traktuję grupowiczów jako Polaków zarabiających w polskiej
    walucie...

    --

    ---
    Kalkulator kredytowy dla każdego http://kredyt.ogar.pl/

  • 19. Data: 2008-09-06 15:46:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "wk" g9r5i9$jns$...@i...gazeta.pl
    > Złotówka leci na pysk...

    A tymczasem amerykański samochód (produkowany w Korei)
    o nazwie zaczynającej się literą 'l' (czyli chevrolet)
    tanieje i w wersji z automatem oraz Dieslem kosztuje teraz
    tyle, ile ford (tych samych gabarytów) ze skrzynią zwykłą
    i silnikiem benzynowym... ;)

    Tanieje też paliwo. :) Kilometr kosztuje mnie teraz około 20 groszy.

    Natomiast stale drożeje mleko. Jeszcze do dwóch złotych za litr nie
    dochodzę, ;) ale rok temu potrafiłem znaleźć po złotówce za litr. :)

    -=-

    Dla mnie złotówka leci na pysk od dawna, co widać wyraźnie przy
    porównywaniu cen dzisiejszych i tych sprzed roku. Niektóre ceny
    mnie aż szokują; później dowiaduję się, że i tak jestem jakoś
    szczególnie dobrze traktowany, bo inni płacą więcej ode mnie.

    A że nijak się te polskie ceny mają do kursu złotówki względem
    innych walut -- to inna sprawa.

  • 20. Data: 2008-09-06 15:50:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Dla mnie złotówka leci na pysk od dawna, co widać wyraźnie przy
    > porównywaniu cen dzisiejszych i tych sprzed roku.

    Elektronika szczerze mowiac poszla w dół i to sporo.
    Właśnie wymieniłem wszystko w chacie i całkiem mi się to opłacało.