  • 1. Data: 2008-09-04 18:53:11
    Temat: Bardzo latos kartami obrodzilo
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Do nowych kart Eurobanku, mBanku, dolaczyla Visa Muratot z Multibanku w
    ktorej 10 transakcji ROCZNIE daje brak oplaty rocznej. Polbank tez
    zapowiada cos nowego z nietypowa w Polsce usluga...

    Zaczynam miec przeczucie, ze akurat gdy mojej rezerwowej KK w mBanku
    stuknie 6 miesiecy, przeniose ja da Aliorbanku, bo te ruchy wygladaja
    jak reakcje na przecieki stamtad - moze beda placili 10 zl za kazdy
    miesiac posiadania i 3 zl za wykonany przelew z karty? ;)

  • 2. Data: 2008-09-04 19:02:54
    Temat: Re: Bardzo latos kartami obrodzilo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Do nowych kart Eurobanku, mBanku, dolaczyla Visa Muratot z Multibanku w
    > ktorej 10 transakcji ROCZNIE daje brak oplaty rocznej. Polbank tez
    > zapowiada cos nowego z nietypowa w Polsce usluga...

    Millenium za to szykuje nowego Mastercarda.

> [...]
    > jak reakcje na przecieki stamtad - moze beda placili 10 zl za kazdy
    > miesiac posiadania i 3 zl za wykonany przelew z karty? ;)

    Najpierw niech Alior da kase za te pytania konkursowe :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-09-04 19:48:16
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    krzysztofsf pisze:
    > Visa Muratot z Multibanku w ktorej 10 transakcji ROCZNIE daje brak oplaty rocznej.

    "* Opłata jest zwracana, jeżeli średnia miesięczna wartość lub ilość
    transakcji bezgotówkowych za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum 1000
    zł lub 10 transakcji"

    A to nie chodzi czasem o średnio minimum 10 transakcji miesięcznie w
    ciągu ostatnich 12 miesięcy?
    To jednak różnica :)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2008-09-04 20:27:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 21:48:16 +0200, Tomek napisał(a):

    > A to nie chodzi czasem o średnio minimum 10 transakcji miesięcznie w
    > ciągu ostatnich 12 miesięcy?
    > To jednak różnica :)

    10 miesięcznie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2008-09-05 05:33:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 21:48, Tomek <d...@d...dd> wrote:

> [...]
    > zł lub 10 transakcji"
    >
    > A to nie chodzi czasem o średnio minimum 10 transakcji miesięcznie w

    Roznica.
    Posta napisalem, gdy na forum mBanku ktos obwiescil te karte,
    informujac o 10 transakcjach rocznie, dajac link do multi.
    Przecyztalem opis i (glowy na 100% nie dam, ale....) w tamtym momencie
    raczej nie bylo slowa "srednia miesieczna" przy warunkach zwolnien
    wygwiazdkowanych pod TOiP.

    Poniewaz juz wczesniej znalem zasade, ze Multi zwalnia za 120
    transakcji, to opis dal mi do zrozumienia, ze to inne warunki niz
    standard w ich KK.

    Niestety, nie skopiowalem , tak wiec nie mam poparcia na swoje slowa.

  • 6. Data: 2008-09-05 09:06:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 20:53:11 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Polbank tez
    > zapowiada cos nowego z nietypowa w Polsce usluga...

    Ci to by zrobili wreszcie jakiś podgląd transakcji na karcie :).
    O blokadach nie wspominam nawet ;).

    --
    Kojer