  • 1. Data: 2008-09-05 11:35:37
    Temat: Ale masakra:-)
    Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl>

    Złotówka leci na pysk...

  • 2. Data: 2008-09-05 14:59:42
    Temat: Re: Ale masakra:-)
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Złotówka leci na pysk...

    Ciekawe, co na to zwolennicy kredytów w jenach.. Dziś JPY +5,59%. Przy
    kredycie hipotecznym na każde 100tys zł przypada ponad 5,5tys zł "gratis"...

  • 3. Data: 2008-09-05 16:04:59
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pewnie jenowi i tak zyskują na bardzo niskim Liborze, ale frankowi i dolarowi dostają
    w d......
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-09-05 16:05:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wk wrote:
    > Złotówka leci na pysk...

    hura

  • 5. Data: 2008-09-05 16:35:17
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "wk" news:g9r5i9$jns$1@inews.gazeta.pl

    > Złotówka leci na pysk...

    No to chyba raczej powód do radości, że pod względem wartości naszej waluty
    powolutku wracamy do normalności (chyba). :)

  • 6. Data: 2008-09-05 18:59:01
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > No to chyba raczej powód do radości, że pod względem wartości naszej
    > waluty
    > powolutku wracamy do normalności (chyba). :)

    Ja tam się nie cieszę choć kredytu walutowego nie posiadam

    --
    Darek

  • 7. Data: 2008-09-05 19:31:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Darek napisał(a):
    > Ja tam się nie cieszę choć kredytu walutowego nie posiadam

    Mocna waluta jest korzystna. Rowniez ubolewam nad oslabianiem sie
    zlotego. Kredytu w walutach nie posiadam.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-09-05 19:40:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mithos wrote:

    > Mocna waluta jest korzystna. Rowniez ubolewam nad oslabianiem sie
    > zlotego. Kredytu w walutach nie posiadam.

    Mocna tak, ale nie przewartościowana.
    (kredytow nie mam, ale zarabiam w euro :-))

  • 9. Data: 2008-09-05 20:31:47
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Mocna tak, ale nie przewartościowana.
    > (kredytow nie mam, ale zarabiam w euro :-))

    Dla Ciebie przewartościowana dla mnie niedowartościowana :)
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Choć wiem ze euro do 1 zł nie dojdzie.... ale po 2.5 byłoby ok :)

    --
    Darek

  • 10. Data: 2008-09-05 21:25:20
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "wk" news:g9r5i9$jns$1@inews.gazeta.pl

    > No to chyba raczej powód do radości, że pod względem wartości naszej
    > waluty
    > powolutku wracamy do normalności (chyba). :)

    A co radosnego jest w tym, że wartość naszej waluty obniża się?
    Skąd ta radość na wieść obniżania siły nabywczej Twoich pieniędzy?

    --

    ---
    Kalkulator kredytowy dla każdego http://kredyt.ogar.pl/