  • 1. Data: 2008-09-05 08:18:45
    Temat: GE Money Autokarta
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Ma ktoś z Was doświadczenia z ta KK? Warto?
    > http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/ka
    rty_kredytowe/karta_VISA/autokarta.html

    Tak się rozglądam za jakaś sensowna i tania (a najlepiej darmową KK) i
    wpadło mi to w oko;)

  • 2. Data: 2008-09-05 08:25:48
    Temat: Re: GE Money Autokarta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:18, Tomek <d...@d...dd> wrote:
    > Ma ktoś z Was doświadczenia z ta KK? Warto?

    arty_kredytowe/kar...

    > Tak się rozglądam za jakaś sensowna i tania (a najlepiej darmową KK) i
    > wpadło mi to w oko;)

    Nie zartuj..............

  • 3. Data: 2008-09-05 08:33:28
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    krzysztofsf pisze:

    > Nie zartuj..............

    Wiem ze Citi ;) ale ciekawe czy te znizki na palio maja jakis sens.

  • 4. Data: 2008-09-05 08:45:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Wrz, 10:33, Tomek <d...@d...dd> wrote:

    /karty_kredytowe/kar...

    > Wiem ze Citi ;) ale ciekawe czy te znizki na palio maja jakis sens.

    Zakladajac, ze ubezpieczenia tej KK sa obowiazkowe (a znajac
    wystawce.....) to obliczylem, ze wydajac comiesiac 440 zl na paliwo (i
    nie kupujac nic innego ta karta) wyzerujesz koszty ubezpieczenia( 0,35%
    + 0,53%) i odnowienia karty (85zl).
    wydajac miesiecznie (rozliczenia comiesieczne - nie przenosza "limitow
    paliwowych" na nastepny miesiac) dopuszczalny 1000 zl na paliwo i nie
    kupujac nic innego (ubezpieczenia) mozna byc do przodu na 109 zl.

    Wszystko ponad limity paliwowe 1000 zl miesiecznie i z innych branzy
    wplywa na sciaganie zyskow z zakupow paliwa paliwa poprzez
    zwiekszenie % od transakcji odprowadzanego na ubezpieczenia.