  • 1. Data: 2008-09-05 16:25:14
    Temat: Eurokonto MAX (ex. Sezam MAX) - coś w zamian?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam serdecznie!

    Od pewnego czasu noszę się z zamiarem przeniesienia konta z Pekao SA
    (kiedyś było to BPH, skonwertowali mnie ;) ). Konto to Eurokonto MAX,
    uruchomiony debet w RORze, całkiem dynamicznie wykorzystywany.

    O ile z usług BPH byłem zadowolony (szczególnie z serwisu www - jak dla
    mnie był miodzio, te wykresy.. mmm... ;) ), to teraz po prostu tragedia.
    Motam się jak ślepy w kinie, opcje różne poznikały (np. powiadomienia o
    przychodzących przelewach, czy możliwość zdefiniowania przelewu
    cyklicznego z warunkiem, że jeśli mamy sobotę/niedzielę/święto to
    wykonaj dnia poprzedniego/następnego itp.). Nie mówiąc o licznych
    problemach ze wszystkim, nieprzytomnej obsłudze w oddziale, genialnie
    zawiłej biurokracji i żółwim tempie wykonywania/rozpatrywania czegokolwiek.

    KK nie mam w tym banku. Chciałbym mieć bank z maksymalnie ułatwionym
    dostępem (smsy ode mnie i do mnie, rozbudowany i funkcjonalny www,
    serwis wap czy mini-www, przytomna infolinia), z możliwością wydania
    jakiejś rozsądnej KK albo charge (MC byłby genialny) z możliwością
    spłaty "kiedy chcę, ile chcę ale danego dnia muszę tyle a tyle minimum".

    Ach, no i jedna opłata miesięczna za prowadzenie, darmowe przelewy,
    darmowe bankomaty, karty do konta fajnie jakby były z możliwością
    wymiany jak się zniszczy za darmo.

    Czy tak to mi tylko w erze dopasują? ;) Polecicie coś? Bo ja już któryś
    tydzień grzebię po necie i nie mogę się zdecydować, trudno mi wybrać coś
    naprawdę "na wymiar". Myślałem nad BZ WBK Prestiż. Da radę, czy lipa i
    unikać?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2008-09-05 20:42:13
    Temat: Re: Eurokonto MAX (ex. Sezam MAX) - coś w zamian?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tomek Głowacki pisze:

    > Czy tak to mi tylko w erze dopasują? ;)

    A nie mozesz przeniesc konta do malego BPH?

  • 3. Data: 2008-09-05 21:36:19
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A nie mozesz przeniesc konta do malego BPH?

    Już nie ma małego BPH. Jest BPH z wybraną ofertą GE i wkrótce będzie odwrotnie.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-06 06:42:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Już nie ma małego BPH. Jest BPH z wybraną ofertą GE i wkrótce będzie odwrotnie.
    >
    > *piotr'ek*

    Ale system komputerowy pozostanie BPH.

  • 5. Data: 2008-09-06 10:52:37
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    krzysztofsf pisze:

    > Ale system komputerowy pozostanie BPH.

    A nie czasami tylko na jakiś czas? Ja też miałem w Pekao SA przez
    miesiąc czy dwa system z BPH...

    Naprawdę nie ma innej (w innym banku), analogicznej oferty jak Eurokonto
    MAX/Sezam MAX ? :(

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2008-09-06 11:20:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tomek Głowacki pisze:

    > A nie czasami tylko na jakiś czas? Ja też miałem w Pekao SA przez
    > miesiąc czy dwa system z BPH...

    Gemoney nie ma swojego systemu do obslugi ror

    > Naprawdę nie ma innej (w innym banku), analogicznej oferty jak Eurokonto
    > MAX/Sezam MAX ? :(
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    Moze Kredyt Bank?
    Poszukaj po najdrozszych ofertach.
    Inaczej to pozostaje robic skladanke z kilku kont.

    Ja mam Nordea Spectrum+ Eurobank

    Ale tu np leza powiadomienia sms no i te rozne wykresy i analizy.
    Nie wiem, jak mBank czy Multibank - chyba powiadomiena sa Ok - ale
    osobno platne.

  • 7. Data: 2008-09-06 17:26:40
    Od: k...@o...pl

    On 5 Wrz, 18:25, Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-
    invalid> wrote:

> [...]
    > tydzień grzebię po necie i nie mogę się zdecydować, trudno mi wybrać coś
    > naprawdę "na wymiar". Myślałem nad BZ WBK Prestiż. Da radę, czy lipa i
    ja mam tam konto <30 i nie narzekam. Reklamacje nawet działają
    sprawnie(ale w Oddziale i dodatkowo
    trzeba wiedzieć które lepiej unikać;) telefonicznie proste sprawy ok,
    ale z czyms zawiłym wole do nich przyjśc
    Denerwujaca usługa 3d-secure, udało sie to wyłaczyć w oddziale.
    Co jeszcze: płatne smskody w odróznieniu od BPH nawet do konta Prestiż
    (tylko 5/mc jest gratis)
    jak skończy mi sie <30 to jeszcze nie wiem co zrobię. Jak wprowadzili
    nową wersję konta Prestiz to to była dobra oferta, teraz konkurencja
    sie poprawiła..i muszę coś w tym prestizowym końcie ulepszyć.
    Bezpłatne wszystkie smskody ale duzo wiekszy limit co najmniej.

  • 8. Data: 2008-09-06 19:03:25
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > sie poprawiła..i muszę coś w tym prestizowym końcie ulepszyć.
    > Bezpłatne wszystkie smskody ale duzo wiekszy limit co najmniej.

    A no właśnie, bo ja to chciałbym do konta albo token do potwierdzania
    transakcji, albo kody SMS (mogą być płatne per sztuka, w sumie to i tak
    te opłaty znikają w tłumie - choć darmowe były by miłe, bo wiadomo,
    ziarnko do ziarnka...) Czy ktoś może wie, jak się dowiedzieć, czy kody
    sms to np. generowane są z hasha danej transakcji (czyli są z natury
    unikalne) czy tak po prostu losowo od czapy?

    Zdrapki czy papierowe karty kodów to mnie w ogóle nie interesują.

    Właśnie przeglądam znowu BZ WBK Prestiż i KB Ekstrakonto.. zobaczymy...

    Pozdr,
    Tomek

  • 9. Data: 2008-09-06 20:49:45
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Czy ktoś może wie, jak się dowiedzieć, czy kody
    > sms to np. generowane są z hasha danej transakcji (czyli są z natury
    > unikalne) czy tak po prostu losowo od czapy?

    mBank:
    Kody generowne są do konkretnej transakcji i konkretnej kwoty. Na
    komorkę dochodzą od razu.
    I co najważniejsze są w pełni konfigurowalne. Np. osobno dla kart
    debetowych, osobno dla kredytowych, osobno dla konta. W każdym
    przypadku osobno dla różnych zdarzeń (uznanie/obciążenie/autoryzacja)
    itp. Wysyłane mogą być w wybranych godzinach lub 24h na dobę. Płatne
    20gr za sztukę lub w abonamencie 6zł (chyba). Powiadamiania sms w
    mBanku to dopracowany produkt.

    pzdr

    tomasz

  • 10. Data: 2008-09-06 22:41:36
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Gemoney nie ma swojego systemu do obslugi ror

    Przecież wiadomo, że BPH przejmuje GE, które G* ma.

    *piotr'ek*