  • 1. Data: 2008-09-04 18:43:01
    Temat: gdzie dostanę taką kk ?
    Od: ASD <a...@b...pl>

    W którym banku dostanę kartę kredytową, za pomocą której :

    - będę mógł dokonywać przelewów , których beneficjentami będą wystawcy
    rachunków za usługi telekomunikacyjne, czynsz, gaz, prąd , tv kablową,
    internet, etc. WAŻNE,ABY TRANSAKCJE BYŁY TRAKTOWANE JAK TE W POS,a zatem
    - objęte "grace period" i bez żadnych prowizji ORAZ, aby można było
    umożliwić wierzycielom obciążanie karty bez mojej ingerencji - coś jak
    "polecenie zapłaty"

    - dostanę coś na wzór kredytu na karcie , co oferuje POLBANK

    jednoczesne występowanie 2 w/w funkcjonalności nie jest konieczne -
    druga (raty) jest opcjonalna. Chodzi mi głównie o kartę do przelewów,aby
    wszystko spłacić w jednym dniu.

  • 2. Data: 2008-09-04 18:44:41
    Temat: Re: gdzie dostanę taką kk ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ASD napisał(a):
    > jednoczesne występowanie 2 w/w funkcjonalności nie jest konieczne -
    > druga (raty) jest opcjonalna. Chodzi mi głównie o kartę do przelewów,aby
    > wszystko spłacić w jednym dniu.

    Citibank ma to wszystko.

    Raty na KK ma bardzo duzo KK.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-09-04 18:46:28
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

> [...]
    > objęte "grace period" i bez żadnych prowizji ORAZ, aby można było
    > umożliwić wierzycielom obciążanie karty bez mojej ingerencji - coś jak

    Citi. Bierz BP to jeszcze na tym "zarobisz" na McDonald'sa :-)
    Co do polecenia zapłaty to niestety odpada z tego co wiem - jednak co to za
    problem przez net wysłać przelew? Szczególnie, że są predefiniowane.

  • 4. Data: 2008-09-04 18:46:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ASD pisze:
> [...]
    > internet, etc. WAŻNE,ABY TRANSAKCJE BYŁY TRAKTOWANE JAK TE W POS,a zatem
    > - objęte "grace period" i bez żadnych prowizji

    Citibank.

    ORAZ, aby można było
    > umożliwić wierzycielom obciążanie karty bez mojej ingerencji - coś jak
    > "polecenie zapłaty"

    Natomiast polecenie obciazenia karty kredytowej zalezy od wystawcy
    faktury - Orange i Era maja cos takiego a np. Play wylacznie obciazenia
    rachunku bankowego

  • 5. Data: 2008-09-04 19:27:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Co do polecenia zapłaty to niestety odpada z tego co wiem - jednak co to
    > za problem przez net wysłać przelew? Szczególnie, że są predefiniowane.

    Szczególnie jak jesteś poza domem, a w domu nikogo...
    Powodzenia...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2008-09-04 19:27:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Natomiast polecenie obciazenia karty kredytowej zalezy od wystawcy
    > faktury - Orange i Era maja cos takiego a np. Play wylacznie obciazenia
    > rachunku bankowego

    Plus Również...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2008-09-04 19:32:22
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > Szczególnie jak jesteś poza domem, a w domu nikogo...
    > Powodzenia...

    Myślisz, że dziś jest tak trudno o dostęp do Internetu?
    Co do polecenia zapłaty to ja osobiście nie korzystam, bo lubię mieć
    kontrolę nad wydatkami co w przypadku KK akurat może być ważne z uwagi na
    ryzyko przekroczenia limitu, chociaż mam świadomość, iż jest wielu
    zwolenników tego typu rozwiązań.

  • 8. Data: 2008-09-04 19:49:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Myślisz, że dziś jest tak trudno o dostęp do Internetu?

    A jakie ma znaczenie Internet?
    Przecież nie wiesz ile ani kiedy zapłacić...

    > Co do polecenia zapłaty to ja osobiście nie korzystam

    Ja też, bo mało kto to oferuje...
    Zosatnę tak długo jak się da przy zleceniach stałych...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2008-09-04 19:55:34
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl>

    > A jakie ma znaczenie Internet?
    > Przecież nie wiesz ile ani kiedy zapłacić...

    Niekoniecznie... za prąd faktura może być na 2 miesiace z góry, czynsz jest
    zwykle stały i zmienia się raz w roku, podobnie jak znasz wielkość czesnego,
    gaz ja mam raz na 4 miechy, telefon można się dowiedzieć w BOK
    telefonicznie... od biedy - jeśli coś pominąłem - to KK, więc możesz
    nadpłacić potencjalny rachunek, bo i tak finansujesz to z pieniedzy banku.

  • 10. Data: 2008-09-04 20:04:54
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > gaz ja mam raz na 4 miechy

    A ja mam pomiędzy co dwa tygodnie a co dwa miesiące...
    No i klepania od cholery w moim przypadku - mam prawie 10 zleceń stałych...
    Umownie stałych...
    A tak, niczym się nie przejmuję oprócz stanem konta w dniu zapłaty...

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret