  • 1. Data: 2008-09-05 11:24:15
    Temat: Multi - co to za błąd
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Chcę wprowadzić przelew (na podstawie zdefiniowanego) z datą jutrzejszą. Gdzie
    bym go nie chciał wysłać, to dostaję błąd, niezależnie od kwoty:

    REJESTRACJA NIEMOŻLIWA DLA PODANEJ DATY POCZĄTKOWEJ I OPCJI REALIZACJI

    Coś się zepsuło, czy o czymś nie wiem?
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 2. Data: 2008-09-05 11:35:56
    Temat: Re: Multi - co to za błąd
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 11:24:15 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Chcę wprowadzić przelew (na podstawie zdefiniowanego) z datą jutrzejszą.
    > Gdzie bym go nie chciał wysłać, to dostaję błąd, niezależnie od kwoty:
    >
    > REJESTRACJA NIEMOŻLIWA DLA PODANEJ DATY POCZĄTKOWEJ I OPCJI REALIZACJI

    Eliksir w sobotę?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-09-05 12:23:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.09.2008 Olgierd <n...@r...org> napisał/a:

    > Eliksir w sobotę?

    A to może racja. Normalnie przesuwają na piątek, ale dzisiaj jest już po
    ostatniej sesji wychodzącej, więc.....