  • 1. Data: 2013-01-12 21:16:52
    Temat: 77zł za otwarcie konta BGZOptima
    Od: osa <w...@p...fm>

    Znalezione na formum mBanku:
    http://bankierstarter.pl/

    Ale czy ktoś z pbb nie ma tam konta? ;)

  • 2. Data: 2013-01-12 21:18:27
    Temat: Re: 77zł za otwarcie konta BGZOptima
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 21:16:52 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > Znalezione na formum mBanku:
    >
    > http://bankierstarter.pl/
    >

    > Ale czy ktoďż˝ z pbb nie ma tam konta? ;)

    Dzięki! Właśnie czekałem na pretekst żeby otworzyć :)

  • 3. Data: 2013-01-12 21:29:10
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 21:16:52 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > Znalezione na formum mBanku:
    >
    > http://bankierstarter.pl/
    >

    > Ale czy ktoś z pbb nie ma tam konta? ;)

    aż dziwne ze jeszcze na grupie nie było. Tu wisi od kilku dni:
    http://livesmarter.pl/bgzoptima-77-pln-za-zalozenie-
    konta-oszczednosciowego/

  • 4. Data: 2013-01-13 14:50:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 21:16:52 +0100, osa napisał(a):

    > Znalezione na formum mBanku:
    > http://bankierstarter.pl/
    >
    > Ale czy ktoś z pbb nie ma tam konta? ;)

    Ja nie mam. Tyle, że promocyjne oprocentowanie KO póki co tylko do początku
    lutego... Ale skoro dopłacają, to chyba się skuszę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-01-13 19:43:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kcsgb7$92n$...@d...me

    > Ale czy ktoś z pbb nie ma tam konta? ;)

    Ja tam nie mam aż dwóch takich kont -- matki i ojca. ;)

    [Boże, jakie to szczęście, że karmisz mnie (zabijając
    nudę i dając mi kieszonkowe) w czasie mego oblężenia,
    którego sprawcami są biskupi...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-01-14 16:23:22
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    Gdzie na stronie bankiera podać swoje dane i nr konta żeby przelali premię? W
    regulaminie stoi, że wyślą mailem linka ale na tej stronie bankierstarter po
    zalogowaniu nie można nic wpisać.

  • 7. Data: 2013-01-14 23:31:39
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2013-01-14 16:23, Imiglikos wrote:
    > Gdzie na stronie bankiera podać swoje dane i nr konta żeby przelali premię? W
    regulaminie stoi, że wyślą mailem linka ale na tej stronie bankierstarter po
    zalogowaniu nie można nic wpisać.

    "Warunkiem udziału w Promocji i odebrania premii jest podanie w panelu,
    do którego link
    zostanie przesłany przez Organizatora w wiadomościach e-mail, pełnych i
    prawdziwych
    danych osobowych oraz numeru Konta BGŻOptima założonego podczas
    Promocji, na który
    ma zostać przekazana premia gwarantowana."

  • 8. Data: 2013-01-15 17:09:56
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Znalezione na formum mBanku:
    > http://bankierstarter.pl/
    >
    > Ale czy ktoś z pbb nie ma tam konta? ;)

    popełniłem tego begeżeta, ale proszę podpowiedzcie mi, jak robić dowolne
    przelewy? bo oprócz tych pomiędzy kontem głównym i kontem powiązanym to za
    cholerę nic innego nie mogę znaleźć.

  • 9. Data: 2013-01-15 17:16:41
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2013-01-15, o godz. 17:09:56
    "darkblue" <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > dowolne przelewy? bo oprócz tych pomiędzy kontem głównym i kontem
    > powiązanym to za cholerę nic innego nie mogę znaleźć.

    To jest konto oszczędnościowe, a nie ROR.

    --
    Jacek Midura

  • 10. Data: 2013-01-15 17:19:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-01-15 17:09, darkblue wrote:
> [...]
    >
    > popełniłem tego begeżeta, ale proszę podpowiedzcie mi, jak robić dowolne
    > przelewy? bo oprócz tych pomiędzy kontem głównym i kontem powiązanym to

    Musisz powiazac kolejne konto.
    I tu uwaga do momentu gdy to konto nie zostanie aktywowane nie bedziesz
    mogl nigdzie przelewu zrobic (nawet na stare powiazane).
    Taki fjuczer tego banku.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."