  • 1. Data: 2013-01-13 14:09:22
    Temat: Getin on line - zerwanie lokaty
    Od: Synek <h...@S...pl>

    Witajcie,

    Zrywam lokate w tym ich smiesznym systemie i srodki nie wracaja na moje
    konto? To tutaj sie pytasz szanownych Grupowiczow ile do cholerci trzeba
    czekac zeby w tym czyms skutecznie zerwalo lokate i wrocily srodki?

    Pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2013-01-13 14:38:24
    Temat: Re: Getin on line - zerwanie lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Synek" napisał w wiadomości grup

[...]

    ----------------------------
    Chyba jest gdzies w regulaminie, ze maja 2 dni robocze na to, ale dokladniej
    musialbys poczytac regulaminy.
    Getinowe klony w tym Idea bazuja na oszustwie klienta i jak tylko moga
    oszukuja.
    Jest tam sens trzymac lokaty tylko przy stawce duzo przewyzszajacej
    konkurencje, inaczej nie ma to sensu ze wzgledu na tandetny interfejs
    klonow.
    generalnie lokaty trzeba zawsze zmieniac jako nieodnawialne i wtedy wracaja
    tego samego dnia roboczego do innego banku. Zrywanie powoduje strate kilku
    dni.

  • 3. Data: 2013-01-13 22:25:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > generalnie lokaty trzeba zawsze zmieniac jako nieodnawialne i wtedy
    > wracaja tego samego dnia roboczego do innego banku. Zrywanie powoduje

    mam tam konto, lokaty i nawet jak przelewam do innego banku to kasa jest
    księgowana w tym samym dniu (roboczym)

    lokaty mam odnawialne i zmieniam na nieodnawialne na 1 dzień przed
    zakończeniem, w ten sposób unikam iluś telefonów z infolinii

    --
    pozdrawiam
    RobertS