  • 1. Data: 2013-01-12 12:09:53
    Temat: Idea-ping pong dzisiaj?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jakos system nie chce zalozyc lokaty 1 dzien. Wniosek wisi nie zrealizowany.
    W poprzednia sobote bylo bez problemu. Czyzby jakas proba naciagniecia
    klientow i niezakladania w soboty?

  • 2. Data: 2013-01-12 13:35:21
    Temat: Re: Idea-ping pong dzisiaj?
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 12-01-2013 12:09, Krzysztof pisze:
    > Jakos system nie chce zalozyc lokaty 1 dzien. Wniosek wisi nie zrealizowany.
    > W poprzednia sobote bylo bez problemu. Czyzby jakas proba naciagniecia
    > klientow i niezakladania w soboty?

    u mnie podobnie - poczekamy do 21:00
    w jeden dzień świąt również lokata mi się nie założyła ale nie jestem
    pewien gdzie leżał problem..

    Łukasz
    Clie NR70 | 6110

  • 3. Data: 2013-01-12 20:29:31
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    no to chyba nas wypinpongowali - kilka takich dni i z 6.5% zrobi się
    szybko 5%

  • 4. Data: 2013-01-12 20:39:25
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > no to chyba nas wypinpongowali - kilka takich dni i z 6.5% zrobi się
    > szybko 5%

    20:38 i nadal wisi w "nieopłaconych i w trakcie realizacji". Ale jeszcze
    ca. 20 minut.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-01-12 22:29:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    > no to chyba nas wypinpongowali - kilka takich dni i z 6.5% zrobi się
    > szybko 5%

    20:38 i nadal wisi w "nieopłaconych i w trakcie realizacji". Ale jeszcze
    ca. 20 minut.

    -------------------
    dalej nic..., oj bede skladal reklamacje a jak nie pomoze to dla zasady do
    arbitra, zeby dokopac wrednym oszustom

  • 6. Data: 2013-01-12 22:40:28
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > dalej nic..., oj bede skladal reklamacje a jak nie pomoze to dla zasady
    > do arbitra, zeby dokopac wrednym oszustom

    I u mnie nic. Może przedłużyli termin składania do północy? Zobaczymy rano.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-01-13 09:34:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > do arbitra, zeby dokopac wrednym oszustom

    I u mnie nic. Może przedłużyli termin składania do północy? Zobaczymy rano.
    -------------
    zlodzieje okradli nas na jeden dzien, pojdzie reklamacja, niedzielna juz sie
    zalozyla

  • 8. Data: 2013-01-13 09:36:34
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 12-01-2013 22:40, Grzexs pisze:

> [...]

    luzik zalozyli, tyle ze dzisiaj
    w 'nagrode' mozna sobie zalozyc drugiego ponga , jesli jest z czego

  • 9. Data: 2013-01-13 10:35:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boa" napisał w wiadomości grup

    luzik zalozyli, tyle ze dzisiaj
    w 'nagrode' mozna sobie zalozyc drugiego ponga , jesli jest z czego
    -----------------
    mnie sie zalozyla z nowego wniosku, nie ma mozliwosci zalozenia drugiej,
    okradli mnie na odsetki za 1 dzien i to jest jedyny fakt.
    Potwierdza sie, ze wszystkie banki Czarneckiego bazuja na oszustwie.

  • 10. Data: 2013-01-13 10:43:34
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

> [...]
    > okradli mnie na odsetki za 1 dzien i to jest jedyny fakt.
    > Potwierdza sie, ze wszystkie banki Czarneckiego bazuja na oszustwie.

    A nie jest tak że na założenie lokaty maja czas 1 dnia ?
    Wiem że przy 1 dniowych to głupie ale wydaje mi się że reklamacji nie
    uwzględnią.

    Ja przelałem kasę na oszczędnościowe, nie było już gotówki aby system
    założył lokatę i w systemie mam teraz w oczekujących:
    Nazwa Lokata PING PONG
    Status Aktywna
    Odnawialność NIE
    Aktualne oprocentowanie 6.50 %