  • 1. Data: 2013-01-12 00:07:43
    Temat: Citi dzwoni i prosi o weryfikację :)
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Miałem dziś telefon z Citibanku (chyba). Dzwoni koleś z warszawskiego numeru
    i zaczyna mnie wypytywać o dane osobowe. Oczywiście odmówiłem podania ale
    miałem wrażenie, że osoba po drugiej stronie poczuła się wręcz dotknięta :)
    Kiedy ci bankowcy się nauczą zasad bezpieczeństwa?

  • 2. Data: 2013-01-12 10:47:01
    Temat: Re: Citi dzwoni i prosi o weryfikację :)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-01-12 00:07, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    > miałem wrażenie, że osoba po drugiej stronie poczuła się wręcz dotknięta :)
    > Kiedy ci bankowcy się nauczą zasad bezpieczeństwa?

    to nie bankowcy, dzwonią z "firmy współpracującej z bankiem"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-01-12 10:47:17
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > miałem wrażenie, że osoba po drugiej stronie poczuła się wręcz dotknięta :)
    > Kiedy ci bankowcy się nauczą zasad bezpieczeństwa?

    Jeżeli z numeru +48 22 238 6190, to rzeczywiście Citi. Ja odebrałem
    (świetnie się w sumie złożyło, bo potrzebowałem przedłużyć termin minut
    za rozmowy przychodzące). Chcieli mnie namówić na założenie u nich konta
    osobistego. No świetne warunki - darmowe, jeśli wpływy będą tylko 5 kPLN
    miesięcznie, ale za to wypłata z bankomatów na całym świecie bez opłat.
    Prawdopodobnie jest to akcja skierowana do osób, które załapały się na
    promocję kartową.

    Jeśli z numeru +48 22 213 9910, to Getin, ale tego nie odbierałem.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2013-01-12 21:26:22
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 10:47:17 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Jeżeli z numeru +48 22 238 6190, to rzeczywiście Citi.

    Tego nie wiesz. Prezentacja cudzego numeru to nie jest problem.
    Kiedyś nawet jedna firma oferowała taką sługę ale została zbanowana.
    Nie zmienia to faktu, że z technicznego punktu widzenia jest to wykonalne.