  • 1. Data: 2013-01-12 14:30:57
    Temat: Skarbonka w mBanku - warto?
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    Zadzownil do mnie dzis konsultant z embanku i zaproponowal mi te ich nowosc. Znajac
    zycie zapytuje tu-bylcow tej grupy o opinie i ewentualne haczyki tego ichnego
    embankowego wytworu "inzynierii" marketingowej.

    Z tego co powiedzial to:
    1. Zaokraglaja kazda wyplate lub platnosc do gory do pelnej kwoty, a roznica idzie do
    skarbonki ale tylko na 5% w skali roku(jalmuzna) po przekroczniu 3k na skarbonce to
    juz bedzie smieszne 3,4 porownujac do poziomu inflacji okolo 4%(zrodlo:
    http://goo.gl/YS1U3) to juz lepiej do skarpety.

    2. Tylko piewrsza wyplata ze skrabonki w m-cu za darmo, koljna juz piataka.

    3. To juz pytanie do zgormadzonych czy sa jeszcze jakies "haczyki"

  • 2. Data: 2013-01-12 15:08:21
    Temat: Re: Skarbonka w mBanku - warto?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-12 14:30, Tmavy pisze:
    > Zadzownil do mnie dzis konsultant z embanku i zaproponowal mi te ich nowosc (...)

    Haczykiem jest kredyt odnawialny w koncie... zaokrąglenia wpadają na
    msaver... bank da Ci za nie 5%, a ty bankowi 4x tyle w odsetkach od
    kredytu...

    Możesz tam lokować zaokrąglenia, stałą kwotę co miesiąc i jeszcze była
    jakaś trzecia możliwość ale nie pamiętam.

    Większość grupowiczów pewnie skorzystała przed końcem roku jak było
    7%/9% do 10000zł na pół roku ;)

  • 3. Data: 2013-01-12 15:57:51
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 15:08:21 UTC+1 użytkownik osa napisał:

> [...]
    >
    > jakaś trzecia możliwość ale nie pamiętam.
    >

    > Większość grupowiczów pewnie skorzystała przed końcem roku jak było

    No na szczęście mam takiego "kredytu odnawialnego" na koncie. Szkoda tylko ze dostane
    jedynie 5%(realne 4.2 po Belce)

  • 4. Data: 2013-01-12 15:59:02
    Od: Tmavy <t...@g...com>

> [...]
    >
    > jakaś trzecia możliwość ale nie pamiętam.
    >

    > Większość grupowiczów pewnie skorzystała przed końcem roku jak było

    No na szczęście nie mam takiego "kredytu odnawialnego" na koncie. Szkoda tylko ze
    dostane jedynie 5%(realne 4.2 po Belce)

  • 5. Data: 2013-01-12 21:29:54
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 15:59:02 UTC+1 użytkownik Tmavy napisał:

    > No na szczęście nie mam takiego "kredytu odnawialnego" na koncie. Szkoda tylko ze
    dostane jedynie 5%(realne 4.2 po Belce)

    Promocja się skończyła a standardowe oprocentowanie, jak to w mBanku, marne.
    W dzisiejszym wątku jest info o promocji w BGŻ optima.

  • 6. Data: 2013-01-14 11:17:52
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Haczykiem jest kredyt odnawialny w koncie... zaokrąglenia wpadają na
    > msaver... bank da Ci za nie 5%, a ty bankowi 4x tyle w odsetkach od
    > kredytu...

    Dzięki, nie zwróciłem uwagi na ten haczyk, ale przy mojej zadeklarowanej
    wpłacie 1zł/miesiąc ryzyko niewielkie :-)
    Nie chciało mi się sprawdzić, czy stałą wpłatę 0/miesiąc system łyknie.
    P.G.