  • 1. Data: 2013-01-12 01:03:41
    Temat: Przelew wewnętrzny w Millenium
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Puściłem przelew wewnętrzny miedzy własnymi rachunkami DK -> KO w godzinach
    wieczornych z bieżącą datą. Efekt jest taki, że na DK mam blokadę a na KO
    pieniędzy nie ma. Brak możliwości anulowania przelewu i "odwieszenia" kasy.
    W każdym razie ja nie widzę. Co można z tym zrobić?

  • 2. Data: 2013-01-12 05:33:39
    Temat: Re: Przelew wewnętrzny w Millenium
    Od: bratek <b...@u...o2.pl>

    co to znaczy wg Ciebie godz wieczorne? Przy robieniu różnych operacji
    jak wół widać tekst, iż od 21.30 "system nie pracuje"

  • 3. Data: 2013-01-12 21:23:04
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 12 stycznia 2013 05:33:39 UTC+1 użytkownik bratek napisał:
    > co to znaczy wg Ciebie godz wieczorne? Przy robieniu różnych operacji
    >
    > jak wół widać tekst, iż od 21.30 "system nie pracuje"

    Tak. Już doczytałem. Zaksięgowało się następnego dnia. Przyzwyczajenia z mBanku
    wzięły górę. Tam się leje wewnętrznie o każdej porze.

  • 4. Data: 2013-01-13 19:47:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Hołda" 5...@g...co

[...]

    Jak myślisz -- dlaczego Mille daje orzeszki i tak wysokie %%?
    Dlatego, że to bank wysokiej kategorii? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'