  • 31. Data: 2009-02-18 19:38:17
    Temat: Re: 39 dni
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "grzessiek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gnhn9o$qtq$1@news.onet.pl...

    > OK, mamy szalony i nieprzewidywalny kryzys. prorokując na podstawie
    > dostępnych narzędzi mamy przynajmniej jakieś przesłanki do stawianych
    > prognoz. na czym Ty opierasz swoje?

    Czy w chaosie istnieja jakies prawa, na ktorych mozna sie opierac? Kiedy
    spadasz z lawina w dol - o co sie opierasz?

    Pester

  • 32. Data: 2009-02-18 19:39:52
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > rachunkowość jest potrzebna w AF.
    > g.

    I dlatego uzywaz fal Elliota w swojej rachunkowosci? No niech mnie kule
    bija....

    Pester

  • 33. Data: 2009-02-18 19:39:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gnhmq4$fkc$1@opal.futuro.pl...
    > "george"

    > A co mnie to obchodzi co ty chcesz ustalac. Ankieter jestes?

    zupełnie niepotrzebna nieuprzejmość..

    > Wszelka logika jest rowniez zbedna w sytuacji ogolnego krachu.

    To ze widzisz w tym logiki, nie znaczy ze jej nie ma.

    > Wplyw na wykresy zawsze byl, jest i bedzie, gdyz wykres sam powstaje i
    > obrazuje stan np. poziom WIG20.
    > Ale przeciez nie o to chodzi, ze powstaje wykres i jakies cykle w nim
    > mozna dostrzec. Chodzi o to, ze co z tego. Z tego NIC nie wynika.

    Rozumiem. Dla Ciebie i owszem, nic nie wynika i nie ma sie co o to spierać
    wiecej.
    Chcialem wyraźnie poznać Twoje stanowisko. Zwykle dąże do w miarę dokładnego
    poznania czyjegość zdania zanim poddam je ocenie i przy okazji wolę aby
    "komunikacja" nie zawodziła ( stąd moja natarczywość pytaniami).

> [...]
    > dalej pil.
    > Z wykresu nie da sie odczytac zadnych wnioskow co do przyszlosci, gdyz
    > wielu tu juz sie staralo i zawsze wychodzilo jak w totolotku. Jesli komus
    > nawet sprawdzi sie prognoza to bedzie to tylko przypadek.
    > Dieter mial wiecej trafnych przewidywan w oparciu o gwiazdy ale i jemu sie
    > RAZ nie udalo. I teraz wszyscy na nim psy wieszaja, a najbardziej ci,
    > ktory uwierzyli w te gwiazdy. Od wiary w wykresy do wiary w gwiazdy
    > wiedzie krotka droga. Wszystko to przeciez i tak tylko wrozby.

    Tutaj sie niestety nie zgadzamy. Osobiście stosuje z jako takim powodzeniem
    pewien prosty cykl i pozostanę przy swoim zdaniu, że jako cześć przyrody
    podlegamy jednak jej regułom. To że "wydaje" sie ze możemy z naszą wolną
    wolą robić co nam sie żywnie podoba i zmieniamy świat według naszych
    upodobań nie podważa przecież istnienia rozkładu normalnego.

    george

  • 34. Data: 2009-02-18 19:45:22
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "SlawcioD"

    > to ze jak bedziesz potrafil przewidziec (w przyblizeniu - bo pewnych
    > sytuacji nie da sie przewidziec np. 11.09.2001) jak sie zachowa tlum (a to
    > nie jest magia tylko nauka) to bedziesz potrafil przewidziec jak sie
    > zachowaja ludzie na gieldzie.

    Na gieldzie oprocz tlumu graja jeszcze wielcy inwestorzy i to od nich zalezy
    nadawanie kierunku w ktorym tlum ma pojsc. Zachowanie tlumu jest bez
    znaczenia dla mnie.

    Pester

  • 35. Data: 2009-02-18 19:45:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Sorry Pester, ale pierdolisz rowno glupoty.

    D.

  • 36. Data: 2009-02-18 19:47:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Obliczen dokonywac tylko dla dni kalendarzowych. Czas nie uznaje swiat.

    D.

  • 37. Data: 2009-02-18 19:53:31
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Pester pisze:
> [...]
    >>
    > Na gieldzie oprocz tlumu graja jeszcze wielcy inwestorzy i to od nich zalezy
    > nadawanie kierunku w ktorym tlum ma pojsc. Zachowanie tlumu jest bez

    jesli zalozymy ze grube ryby kieruja sie logika... to i oni patrza na
    wykresy ;) i podejmuja w oparciu o nie decyzje ;). oczywiscie to nie
    jedyny powod do wejscia/wyjscia z rynku.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 38. Data: 2009-02-18 19:54:37
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

> [...]
    > z naszą wolną wolą robić co nam sie żywnie podoba i zmieniamy świat
    > według naszych upodobań nie podważa przecież istnienia rozkładu

    Wszystko co cielesne (materialne) podlega regulom i roznym cyklom. To fakt.
    Nawet serce czlowieka bike w jakims cyklu i pompuje krew cyklicznie. Ale
    sfera ducha i wolnej woli czlowieka nie podlega cyklom.
    Gracze gieldowi (mowie o decydentach, duzych graczach) sa wolni w swoich
    decyzjach i nie da sie okreslic cykli ich dzialalnosci. Decyzje czesto
    powstaja spontanicznie i nieoczekiwanie.

    Pester

  • 39. Data: 2009-02-18 19:55:23
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Sorry Pester, ale pierdolisz rowno glupoty.

    Dostosowuje sie do poziomu moich rozmowcow, wiec musze.

    Pester

  • 40. Data: 2009-02-18 20:00:35
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Pester pisze:
    > I dlatego uzywaz fal Elliota w swojej rachunkowosci? No niech mnie kule
    > bija....

    znajomość rachunkowości, przynajmniej częściowa, jest niezbędna w AF
    która jest jedną z metod analizy przydatnych podczas gry na giełdzie.
    jej znajomość stanowi pewien kapitał, którego można użyć do stawiania
    prognoz. można posługiwać się innymi narzędziami, ale zawsze trzeba mieć
    wiedzę która pozwala na stawianie prognoz.

    chciałbym zapytać na jakiej podstawie Ty stawiasz swoje prognozy? jak
    można przekreślać metody nie znając ich? czy uważasz siebie za jedyne
    źródło pewnej wiedzy o rynku?

    g.