  • 51. Data: 2009-02-18 20:35:52
    Temat: Re: 39 dni
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "SlawcioD"

    > a wiec: nie grasz/inwestujesz na gieldzie, nie bawisz sie w waluty,
    > kredytu tez pewnie nie masz, nie kupujesz/sprzedajesz obligacji itp
    > to napisz mi co Ty tu robisz?

    Tez nie wiem. Jestem glos wolajacego na puszczy: nie graj, nie graj, nie
    graj....nie marnuj tego, co posiadasz.

    > czyli jestes na naszej grupie przedstawicielm malkontentow z poza rynku...

    Jesli ktos nie uwaza siebie za jedyne zrodlo pewnej wiedzy o rynku, musi byc
    z koniecznosci przedstawiecielem malkontentow z poza rynku?

    Pester

  • 52. Data: 2009-02-19 09:55:36
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Gracze gieldowi (mowie o decydentach, duzych graczach) sa wolni w swoich
    > decyzjach i nie da sie okreslic cykli ich dzialalnosci. Decyzje czesto
    > powstaja spontanicznie i nieoczekiwanie.

    To poglad przedszkolaka, ktory nie ma pojecia, ze na tym poziomie kazda
    bledna decyzja to koniec kariery zawodowej czlowieka, ktory ja podjal.
    Wielkiej Brytanii tacy ludzie czesto koncza w wiezienu

    Leszek

  • 53. Data: 2009-02-19 10:01:30
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > jesli zalozymy ze grube ryby kieruja sie logika... to i oni patrza na
    > wykresy ;) i podejmuja w oparciu o nie decyzje ;). oczywiscie to nie
    > jedyny powod do wejscia/wyjscia z rynku.

    Poster uwaza, ze grube ryby nie kieruja sie logika bo "sa wolni w swoich

  • 54. Data: 2009-02-19 18:10:47
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Glownego trendu nawet grubasy nie zlamia na dluzsza mete. Masz powyzej link
    z takimi probami w Rosji i ich 200 mld usd.

    D.

  • 55. Data: 2009-02-19 19:23:03
    Od: 4...@g...pl

    On 18 Lut, 20:38, "Pester" <p...@o...pl> wrote:

> [...]

    > Czy w chaosie istnieja jakies prawa, na ktorych mozna sie opierac? Kiedy
    > spadasz z lawina w dol - o co sie opierasz?

    istnieją http://pl.wikipedia.org/wiki/Chaos_(matematyka)

    Generalnie tak jak już pisałem Pester jest tutaj żeby potrolować
    nieco. Jego zachowanie wpisuje się w definicje trola.
    Dyskusja z nim nigdzie nie prowadzi. Nie przedstawia żadnych
    argumentów "obalając" jednocześnie argumenty innych. Taka dyskusja nie
    ma sensu i tylko zamazuje wątki. Jedyny plus jest taki, że Wy
    podpuszczani przez Pestera przedstawiacie swoje zdanie objaśniając
    wszystko począwszy od Adama i Ewy...

  • 56. Data: 2009-02-19 22:19:38
    Od: "Moris" <m...@W...gazeta.pl>

    Ciekawe spostrzeżenia Robson... jesteś bardzo uważny.
    Te same wyliczenia można zrobic troche prościej, a wyniki będą prawie te same.
    CZyli:
    1x39=39 dni - pierwszy dołek (17.08.07)
    4x39=156 dni - drugi d. (2 dni później rzeczywisty dołek)
    7x39=273 dni - trzeci d. (6 dni później rzeczywisty)
    3x39=117 dni - czwarty dołek 13.02.2009 (rzeczywisty 4 dni później)
    a następny może będzie...
    6x39=234 dni - czyli 9.10.2009 ;)

    Robson, idziesz w dobrym kierunku, cyfra 3 oraz jej pochodne 6 i 9 należą do
    zbioru podstawowego, który jest podstawą wszelkich innych "konstrukcji". Dla
    przykładu zbiór 3,6,9 jest osią pionową Gwiazdy Dawida. Cyfry te mają
    odpowiedniki planetarne: Saturn, Słońce, Księżyc (corpus, anima, spiritus
    patrz symbol Vitriol) co w wielkim skrócie oznacza, że świadomość (Słońce)
    rozwija się na gruncie przemiany materii (saturn) i ducha (ksieżyc) lub mówiąc
    językiem gieldowym kurs jest wypadkową działań sił lub praw dających się
    opisać matematycznie (saturn) oraz sił chaosu (księżyc).

    Robson, jeżeli masz jeszcze coś ciekawego to podrzuć, może razem do czegoś
    dojdziemy.
    moris

  • 57. Data: 2009-02-19 22:43:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Moris" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > opisać matematycznie (saturn) oraz sił chaosu (księżyc).
    >
    > Robson, jeżeli masz jeszcze coś ciekawego to podrzuć, może razem do czegoś

    ciekawe...
    fajny post (oby takich wiecej)

  • 58. Data: 2009-02-20 18:33:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Moris" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 7x39=273 dni - trzeci d. (6 dni później rzeczywisty)
    > 3x39=117 dni - czwarty dołek 13.02.2009 (rzeczywisty 4 dni później)

    Dobre.
    Ale dlaczego "może" 6 a nie 3?
    Chyba ten ciąg jest za krótki żeby wnioskować jaka teraz ma być
    wielokrotność.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2009-02-20 19:48:01
    Od: "Moris" <m...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Dobre.
    > Ale dlaczego "może" 6 a nie 3?
    Nie wiem... taka radosna twórczość ;)

    Wracając na chwilę do ciągu mnożników 1-4-7 pewnie jest on
    przypadkowy, ale jeżeli nie to warto przeczytać:
    http://astrologia24.pl art. "Tajemniczy porządek liczb"

    Acha... z przed ostanim dołkiem pomyłka w obliczeniach.
    117 dni od 27.10.2008 wypada 21.02.2009

    moris