  • 41. Data: 2009-02-18 20:06:01
    Temat: Re: 39 dni
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Obliczen dokonywac tylko dla dni kalendarzowych. Czas nie uznaje swiat.

    Możesz mieć rację. Nie rozstrzygniemy tego. Co jednak, gdy padnie Warset i
    nie będzie sesji przez tydzień? Czy po tygodniu przerwy giełda otworzy się
    tak samo jak wtedy, gdy wszystko z Warsetem w porządku? Trzeba by uruchomić
    dwie równoległe giełdy, żeby to sprawdzić.

    kc

  • 42. Data: 2009-02-18 20:08:32
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Pester pisze:
    > "grzessiek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > I dlatego uzywaz fal Elliota w swojej rachunkowosci? No niech mnie kule
    > bija....
    >
    > Pester

    pomysl Pester: jak znasz cykle w jakich porusza sie gospodarka to jestes
    w stanie planowac inwestycje procentujace w czasie hossy i oszczednosci
    na czas bessy na dlugo przed ich wystapieniem ;).

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 43. Data: 2009-02-18 20:08:35
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > znajomość rachunkowości, przynajmniej częściowa, jest niezbędna w AF
    > która jest jedną z metod analizy przydatnych podczas gry na giełdzie.
    > jej znajomość stanowi pewien kapitał, którego można użyć do stawiania
    > prognoz. można posługiwać się innymi narzędziami, ale zawsze trzeba mieć
    > wiedzę która pozwala na stawianie prognoz.

    Nie zajmuje sie AF ani nie uzywam rachunkowosci do AF (bo mnie to nie
    interesuje).

    > chciałbym zapytać na jakiej podstawie Ty stawiasz swoje prognozy?

    Wcale ich nie stawiam. W twoim sensie.
    Ja juz od 5 miesiecy powtarzam jak mantre slowa BEDZIE SPADAC lub BEDZIE
    GORZEJ.
    I sprawdza mi sie. Bez AF, bez AT, bez fal Elliota i bez rachunkowosci.

    > można przekreślać metody nie znając ich?

    Na podstawie ich calkowietej obecnie bezuzytecznosci.

    > czy uważasz siebie za jedyne
    > źródło pewnej wiedzy o rynku?

    Wiedza o rynku mnie nie interesuje ani odrobine. Wiec przeredaguj swoje
    pytanie, bo pasuje jak wol do karety.

    Pester

  • 44. Data: 2009-02-18 20:09:49
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Ale weekendy uznaje? :)

  • 45. Data: 2009-02-18 20:13:35
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "SlawcioD"

    > pomysl Pester: jak znasz cykle w jakich porusza sie gospodarka to jestes w
    > stanie planowac inwestycje procentujace w czasie hossy i oszczednosci na
    > czas bessy na dlugo przed ich wystapieniem ;).

    Teraz jest KRACH a nie bessa ani hossa.

    Pester

  • 46. Data: 2009-02-18 20:21:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mowimy o czasie, a nie o cenie. Jesli nie bedzie notowan przez tydzien, to i
    tak wliczamy ten tydzien do obliczen.

    D.

  • 47. Data: 2009-02-18 20:23:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W skrocie: 1 rok to 365.25/1.4 = 261 sesji. Sa tacy co przyjmuja, ze rok ma
    253 sesje, bo tyle bylo notowan, co jest wg mnie bledem.

    D.

  • 48. Data: 2009-02-18 20:24:42
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Lotto z WGPW ma niewiele wspolnego.

    D.

  • 49. Data: 2009-02-18 20:29:08
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Pester pisze:

    > Wcale ich nie stawiam. W twoim sensie.
    > Ja juz od 5 miesiecy powtarzam jak mantre slowa BEDZIE SPADAC lub BEDZIE
    > GORZEJ.

    stawisz prognozę (BEDZIE SPADAĆ) i musisz mieć ku temu jakieś
    przesłanki. o nie właśnie cały czas pytam - skąd się biorą?

    > Na podstawie ich calkowietej obecnie bezuzytecznosci.

    OBECNIE, a więc pojawia się to słowo. zakładam więc że uznajesz
    użyteczność pewnych metod w przeszłości i przyszłości, kiedy rynek się
    ustabilizuje.

    g.

  • 50. Data: 2009-02-18 20:31:11
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Pester pisze:
    > "grzessiek" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Nie zajmuje sie AF ani nie uzywam rachunkowosci do AF (bo mnie to nie
    > interesuje).

    a wiec: nie grasz/inwestujesz na gieldzie, nie bawisz sie w waluty,
    kredytu tez pewnie nie masz, nie kupujesz/sprzedajesz obligacji itp
    to napisz mi co Ty tu robisz?

> [...]
    > I sprawdza mi sie. Bez AF, bez AT, bez fal Elliota i bez rachunkowosci.

    > Na podstawie ich calkowietej obecnie bezuzytecznosci.

    ooo;) mamy postep - a wiec uwazasz, ze narzedzia oparte o at i af
    dzialaj ale nie teraz;)?

    > Wiedza o rynku mnie nie interesuje ani odrobine. Wiec przeredaguj swoje
    > pytanie, bo pasuje jak wol do karety.
    >
    > Pester

    czyli jestes na naszej grupie przedstawicielm malkontentow z poza rynku...

    pozdrawiam
    SlawcioD