  • 1. Data: 2009-02-18 07:54:39
    Temat: Złotówka ostro w górę
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    W ciągu godziny w stosunku do CHF o 6 groszy.
    dK

  • 2. Data: 2009-02-18 07:55:33
    Temat: Re: Złotówka ostro w górę
    Od: sorden <s...@w...pl>

    dK wrote:

    > W ciągu godziny w stosunku do CHF o 6 groszy.

    Mala korekta sie nalezy. 15go zapada spora czesc splat kredytowych.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-18 07:58:15
    Od: sorden <s...@w...pl>

    dK wrote:

    > W ciągu godziny w stosunku do CHF o 6 groszy.

    Wlasciwie to wyglada jakby leszcze z BGK odpalili o 8smej po porannej kawie
    akcje "tajna bron" ;D

    --
    in

  • 4. Data: 2009-02-18 09:03:45
    Temat: Re: Złotówka ostro w gór
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasciwie to wyglada jakby leszcze z BGK odpalili o 8smej po porannej
    > kawie
    > akcje "tajna bron" ;D

    Zawsze NALEŻY się chwalić taką akcją w celu zwiększenia efektu działania.

    Bartłomiej Miara

  • 5. Data: 2009-02-18 09:37:19
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bartłomiej Miara wrote:

    > Zawsze NALEŻY się chwalić taką akcją w celu zwiększenia efektu działania.

    Zaskoczenie "przeciwnika" mogloby dac lepszy efekt.

    --
    in

  • 6. Data: 2009-02-18 09:50:50
    Od: dushek <D...@g...com>

    On 18 Lut, 10:37, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Zaskoczenie "przeciwnika" mogloby dac lepszy efekt.
    >
    > --
    > in

    Info było, że coś się może dziać - reszta w domysłach - wyobraźnia
    zawsze działa, a jak za mocno rozreklamowana akcja - to może być efekt
    niedosytu i rozczarowania, a tak pewności nie ma, a domysły robią
    swoje.

  • 7. Data: 2009-02-18 09:57:23
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    dushek <D...@g...com> napisał(a):

    > ktu dzia=B3ania.

    > Info by=B3o, =BFe co=B6 si=EA mo=BFe dzia=E6 - reszta w domys=B3ach - wyobr=
    > a=BCnia
    > zawsze dzia=B3a, a jak za mocno rozreklamowana akcja - to mo=BFe by=E6 efek=
    > niedosytu i rozczarowania, a tak pewno=B6ci nie ma, a domys=B3y robi=B1
    > swoje.

    Gdyby nie stara afera na FOZZie to ja bym to inaczej załatwił
    oczywiście na innych walutach, nie na złotym.

    Andrzej.