  • 1. Data: 2009-02-18 11:09:37
    Temat: 39 dni
    Od: robson <r...@p...fm>

    Witam.

    Od jakiegoś czasu analizuję ruchy WIG. Nie rozumiem istotności 39 dni,
    które są ważne w wyliczeniach.
    Koniec hossy 09.07.2007
    Pierwszy dołek 17.08.2007
    Mamy tytułowe 39 dni.
    Następny dołek 22.01.2008
    Od 17.08 daje to nam 158 dni.
    Kolejny dołek 27.10.2008
    Od 22.01. daje nam 279 dni.

    I teraz tak:
    39+158=197*1,618=318-39=279 dni

    Dieterowy dołek 6 stycznia dodajmy 39 dni = 14.luty.
    27.10.2008 do 14.02.2009 = 110 dni

    279-39=240*61,8=148-39=109

    Dziś jest 18 luty. To 4 dni różnicy. Czy to dołek?

    Podłożem moich wyliczeń jest dopasowanie dołków. Często używam 39 dni,
    ale zupełnie nie wiem dlaczego występuje i czy
    w ogóle powyższe wyliczenia są sensowne?

    Pozdro
    Robson

  • 2. Data: 2009-02-18 12:45:05
    Temat: Re: 39 dni
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "robson" <r...@p...fm> wrote in message
    n.googlegroups.com...
[...]

    =========
    To sa pierdoly saskie i bangladeskie. Tylko durnie tak rozumuja. I ci co
    obliczaja kiedy bedzie koniec swiata.
    Decydenci, ktorzy ustalaja poziom notowan, nie patrza na wykresy i wykonuja
    swoje ruchy wg wlasnego widzimisie a nie cykli na wykresie. Chetka na
    sprzedaz duzych pakietow lub ich zakup nie pojawia sie cyklicznie. Cykle
    mozliwe sa do zaobserwowania zawsze post factum, bo jakies tam cykle
    przeciez byc musza. Ale to jest zabawa dla durnych i naiwnych. Dla
    naiwniakow wierzacych w wykresy.

    Pester

  • 3. Data: 2009-02-18 12:54:11
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Pester <p...@o...pl> napisał(a):

    Cykle mozliwe sa do zaobserwowania zawsze post factum, bo jakies tam cykle
    przeciez byc musza. Ale to jest zabawa dla durnych i naiwnych. Dla
    naiwniakow wierzacych w wykresy.

    Trudno traktować poważnie jakieś wydumane wyliczenia jakie kolega przedstawił
    powyżej.
    Ale czy według Ciebie takimi samymi pierdołami jest teoria fal Elliotta?

  • 4. Data: 2009-02-18 13:04:30
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > To sa pierdoly saskie i bangladeskie.

    Prawidlowo zaczales swoj post.bo to co dalej piszesz to rzeczywiscie sa
    pierdoly saskie i bangladeskie..Cykle tygodniowe i miesieczne na wykresach
    zauwazy nawet zupelny ignorant. Banki nie graja dla zabawy tylko po to zeby
    zarobic na rozne zobowiazania i miec zysk

    Leszek

  • 5. Data: 2009-02-18 13:05:38
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "robson" napisał w wiadomości:
[...]

    -------------

    IMO dobrze kombinujesz..to może być dołek. W mediach trabią o złych
    informacjach. Większość nie ma przekonania do wzrostów. Do tego dość duże
    obroty. Może chodziło im o wypłoszenie ostatnich "grubasów" z rynku.

    I poziom ~ 1250 pkt jak narazie obroniony z tego co tu kilka miechów temu
    napisałem -
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/89
    e55cab74f07b4c
    http://img165.imageshack.us/img165/9762/wig20weeklyd
    ownsg7.png

    Choć jak narazie nie należy się podniecać i iść z wolą rynku...

    > Pozdro
    > Robson

    Pozdr.
    PS. Ustaw sobie kodowanie 8 - bitowe bo masz quoted-printable.

    --
    Bugatti

  • 6. Data: 2009-02-18 13:13:10
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > Ale czy według Ciebie takimi samymi pierdołami jest teoria fal Elliotta?

    Nie znam sie na falach Elliota dlatego moge wydac opinie jedynie na
    podstawie domniemania. W sytuacji krachu zadne fale nie zdaja egzaminu.

    Pester

  • 7. Data: 2009-02-18 13:14:44
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote in message

> [...]
    > zauwazy nawet zupelny ignorant. Banki nie graja dla zabawy tylko po to
    > zeby zarobic na rozne zobowiazania i miec zysk

    Cykle cyklom nierowne. Post faktum mozna wszedzie dostrzegac cykle. I te
    cykle ktore widza BANKI sa niedostrzegalne dla innych graczy.

    Pester

  • 8. Data: 2009-02-18 13:35:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gnh1k1$8sf$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    >>
    > Cykle cyklom nierowne. Post faktum mozna wszedzie dostrzegac cykle. I te
    > cykle ktore widza BANKI sa niedostrzegalne dla innych graczy.

    ale rozumiesz cykl roczny w którym trzeba sie wykazać przychodami i zyskami
    w ksiegach, cykl miesieczny wypłat za prace, cykl miesieczny naliczania
    odsetek od lokat, cykl wyborów w USA ?
    A moze tak wogóle ignorujesz kalendarz ?

    george

  • 9. Data: 2009-02-18 13:41:30
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

> [...]
    > naliczania odsetek od lokat, cykl wyborów w USA ?
    > A moze tak wogóle ignorujesz kalendarz ?

    Dodaj do tego cykle menstruacyjne u kobiet.
    Ale nie mieszaj tego z durnowatymi cyklami wykoncypowanymi z
    poboznozyczeniowej analizy wykresu.

    Pester

  • 10. Data: 2009-02-18 13:48:28
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gnh367$bk4$1@opal.futuro.pl...

    > Dodaj do tego cykle menstruacyjne u kobiet.
    > Ale nie mieszaj tego z durnowatymi cyklami wykoncypowanymi z
    > poboznozyczeniowej analizy wykresu.

    ooo o tym zapomnialem, a to miałoby poważne konsekwencje, tyle że kobiety
    nie menstruują jednoczenie na całej kuli ziemskiej (na szczęscie). Rozumiem
    więc że przyznajesz ze "cykle" istnieją ale kwestionujesz ich wpływ na
    wykresy giełdowe ... dobrze rozumiem ?

    george