  • 1. Data: 2006-02-13 19:25:23
    Temat: Jakie mamy w PL banki z USA ?
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Cze
    Jakie banki amerykanskie maja u nas przedstawicielstwa lub ktory bank jest
    wlasnoscia amerykanow ?

  • 2. Data: 2006-02-13 20:02:53
    Temat: Re: Jakie mamy w PL banki z USA ?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dsqmfi$mno$1@atlantis.news.tpi.pl>, k...@a...net.pl
    says...
    > Cze
    > Jakie banki amerykanskie maja u nas przedstawicielstwa lub ktory bank jest
    > wlasnoscia amerykanow ?

    Citi

    AP

  • 3. Data: 2006-02-13 20:37:53
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
    > In article <dsqmfi$mno$1@atlantis.news.tpi.pl>, k...@a...net.pl
    > says...
    > >

    > Citi
    >
    > AP

    Citi to znam a ktory to AP

    ;-P

  • 4. Data: 2006-02-13 20:45:33
    Od: "Jarek Plusz" <k...@w...pl>

    > Jakie banki amerykanskie maja u nas przedstawicielstwa lub ktory bank jest
    > wlasnoscia amerykanow ?

    Pierwszy Polsko-Amerykański Bank

  • 5. Data: 2006-02-13 21:31:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-13 21:45, osobnik Jarek Plusz stwierdził, iż:
    > Pierwszy Polsko-Amerykański Bank

    Fortis, znaczy się.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-02-13 21:45:07
    Od: "Dudi" <Moj_mail@jest_tajny.pl>

    Ge Money Bank

    Pozdrawiam,
    Dudi

  • 7. Data: 2006-02-13 21:56:34
    Od: anom <a...@v...pl>

    > Fortis, znaczy się.

    Fortis jest belgijski.

  • 8. Data: 2006-02-13 22:05:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-13 22:56, osobnik anom stwierdził, iż:
    > Fortis jest belgijski.

    No fakt, nazwa myląca, ale zgadza się. Pierwszy Polsko-Amerykański Bank
    jest belgijski :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-02-13 23:10:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 13 Feb 2006 21:45:33 +0100, "Jarek Plusz" <k...@w...pl>
    wrote:

    >Pierwszy Polsko-Amerykański Bank

    hohoho
    ależ to prehistoria.
    miałem tam lokaty jak miałem 16 lat (teraz mam prawie 2x tyle). i
    pierwsze przejścia z bankami. bo na tymczasowy dowód osobisty, taki
    czerwony, chętnie przyjmowali kaskę, ale niechętnie ją potem
    wypłacali. musiałem walczyć o swoje od młodych lat. no ale się udawało
    :)
    ale ogólnie to dobry bank był. centralę w krakowie miał :-)

    PG

    PS. nie gniewaj się na mnie, ale czy ty czasem nie jesteś koliną? :)

  • 10. Data: 2006-02-13 23:43:53
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 13 Feb 2006 21:45:33 +0100, "Jarek Plusz" <k...@w...pl>

    > PS. nie gniewaj się na mnie, ale czy ty czasem nie jesteś koliną? :)

    Pierluigi Collina grywal czasem w Collina...

    Pozdrawiam
    SDD