  • 21. Data: 2006-02-17 11:26:17
    Temat: Re: [Raiffeissen] limity KK
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Za duzo moze i nie, ale czy nie na zasadzie czepiania sie ?
    >
    > Gotowki w kwocie 1 zł w bankomacie nie wyplacisz. Wiekszosc terminali
    > odrzuci platnosci w wysokosci nizszej niz 1,01 zł. Gdybym to ja mial
    > zdolnosc decyzyjna, to z pewnoscia nie miala by dla mnie ta kwestia
    > wysokiego priorytetu.
    Tylko że skoro jest możliwość ustawiania limitów, to jakie jest
    uzasadnienie 1 PLN, a nie 0 PLN, czy 0,01 PLN (jeśli już boimy się
    dzielenia przez 0)

    KJ

  • 22. Data: 2006-02-17 11:48:04
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Tylko że skoro jest możliwość ustawiania limitów, to jakie jest
    > uzasadnienie 1 PLN, a nie 0 PLN, czy 0,01 PLN (jeśli już boimy się
    > dzielenia przez 0)

    Po prostu przyjeto minimalna rozdzielczosc limitow 1,00 zł a nie 0,01
    zł. Czysto techniczna sprawa. Byc moze latwo to w kodzie zmienic, a
    byc moze nielatwo. Jak kod jest dobrze napisany, to powinno byc latwo,
    ale na pewno trzeba za to zaplacic (i to zapewne niemalo). A zapewne
    nikt nie traktuje tego jako czegos istotnego.

    marekz

  • 23. Data: 2006-02-17 12:02:30
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 2/17/2006 12:26 PM, Kamil Jońca wrote:

    (...)

    > Tylko że skoro jest możliwość ustawiania limitów, to jakie jest
    > uzasadnienie 1 PLN, a nie 0 PLN, czy 0,01 PLN (jeśli już boimy się
    > dzielenia przez 0)

    A dlaczego nie pość dalej - i nie umożliwić ustawiania limitu ujemnego?
    Mogłoby to oznaczać np. spłatę/nadpłatę karty z pożyczki gotówkowej?

    Pzdr: Witek

  • 24. Data: 2006-02-18 10:58:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Tylko że skoro jest możliwość ustawiania limitów, to jakie jest
    > uzasadnienie 1 PLN, a nie 0 PLN, czy 0,01 PLN (jeśli już boimy się
    > dzielenia przez 0)

    masz racje, ja właśnie odebrałem po ponad 3 miesiacach KK VC Fortisa
    na ktorej chcialem miec limit gotowkowy zero i taki wlasnie mam
    Czyli, że da się zrobić ale nie w kazdym banku :-)
    *** blad ***