  • 1. Data: 2002-03-23 17:57:45
    Temat: Rachunek firmowy w Millenium?
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Prosze szanownych grupowiczow o opinie na temat rachunku firmowego w
    Millenium. Wiem, ze ten bank nie ma na grupie zbyt dobrej opinii, ale dla
    mnie podstawowa zaleta jest to, ze mam go zaraz za rogiem. Interesuja mnie
    wrazenia "z placu boju", oplaty za prowadzenie i przelewy na ZUS i wszelkie
    ukryte koszty. Uprzedzajac ewentualne posty - banki wirtualne nie wchodza w
    gre. Konieczna bedzie mozliwosc bezposrednich wplat na konto. Dzieki za
    wszelkie opinie.

  • 2. Data: 2002-03-24 10:30:58
    Temat: Re: Rachunek firmowy w Millenium?
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "schen" <s...@i...pl> wrote in message news:a7ienf$2t$1@news.tpi.pl...
    > Prosze szanownych grupowiczow o opinie na temat rachunku firmowego w
    > Millenium.

    Z życia wzięte (to znaczy: z TOiP :)

    prowadzenie konta: 5 złotych
    przelewy: 4 złote
    wpłata na konto firmowe: 0,5 %
    karta visa electron: 15 złotych

    Jeżeli ktoś ma małą firmę i robi kilka przelewów miesięcznie - opłaca się.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-03-24 10:36:33
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

> [...]
    > wpłata na konto firmowe: 0,5 %
    > karta visa electron: 15 złotych
    >
    > Jeżeli ktoś ma małą firmę i robi kilka przelewów miesięcznie -

    Jak ktoś ma małą firmę, to będzie to dwa razy za drogo :-)))

  • 4. Data: 2002-03-24 10:55:19
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Cezary F." <c...@i...pl> wrote in message
    > opłaca się.
    >
    > Jak ktoś ma małą firmę, to będzie to dwa razy za drogo :-)))

    No ale są banki, które za samo prowadzenie konta pobierają kilkadziesiąc
    złotych miesięcznie, płaci się opłatę za założenie konta i dodatkowo za
    wszystkie przelewy. Z tańszych banków to prawdopodobnie tylko małe
    spółdzielcze.

  • 5. Data: 2002-03-25 04:46:58
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik calcium300mg <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:CVhn8.146161$4...@n...chello.at...

    > prowadzenie konta: 5 złotych
    albo 0 zl (sr.saldo. mies. >1000 zl )

    > przelewy: 4 złote
    tytuł: wynagrodzenie - 3 zl

    > wpłata na konto firmowe: 0,5 %
    albo na konto osobiste (bez prowizji) i potem przelew na firmowe za 2 zl.

    pzdr
    AruBuru

  • 6. Data: 2002-03-25 07:34:53
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > złotych miesięcznie, płaci się opłatę za założenie konta i dodatkowo za
    > wszystkie przelewy. Z tańszych banków to prawdopodobnie tylko małe

    A są banki, które nie pobierają owych kilkudzisięciu złotych miesiącznie ;-)

    MultiBank
    mBank (już niedługo)
    Inteligo
    VW
    Nordea

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-03-25 11:15:26
    Od: <c...@m...com.pl>

> [...]
    > karta visa electron: 15 złotych
    >
    > Jeżeli ktoś ma małą firmę i robi kilka przelewów miesięcznie - opłaca się.

    Miałem konto, ale zamknąłem i nie żałuję tego kroku. Wprowadzili przelewy przez
    telefon i bankomat (teoretycznie tańsze) i okazało się, że przelewy do Urzędu
    Skarbowego księgują następnego dnia. Musiałem zapłącić od 0,8 zł do 4,8 zł
    odsetek fiskusowi. W bizneslinii powiedzieli, ze zgodnie z regulaminem mają
    prwo nadać taki przelew następnego dnia, mimo telefonu przed 8 rano. W związku
    z tym zrezygnowałem z banku, który tak dba o klientów. Poza tym nie każdy
    oddział Millennium prowadzi obsługę rachunków firmowych.
    CG

  • 8. Data: 2002-03-25 14:10:36
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Telekakao24

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2002-03-25 14:54:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > Telekakao24

    O, przepraszam - pominięcie nie było celowe :-)))
    I jeszcze Millennium i PKO Biznes Partner ;-)

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-03-25 18:59:12
    Od: "jazzoo" <N...@i...pl>

    Dzisiaj (tj. 25-03-02) zmienili cennik!!!

    > albo 0 zl (sr.saldo. mies. >1000 zl )

    > tytuł: wynagrodzenie - 3 zl
    Już 5 zł

    > albo na konto osobiste (bez prowizji) i potem przelew na firmowe za 2 zl.
    Wpłata i wypłata 0,5% min.4 zł ;-((((
    ...i jeszcze kilka nowości, których nie zdążyłem prześledzić.

    pzdr
    jazzoo