  • 1. Data: 2002-03-23 16:01:23
    Temat: CitibankEra - jak się sprawuje?
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie do szczęśliwych posiadaczy (mam nadzieję, że szczęśliwych :)
    karty CitibankEra Silver - taką zamierzam nabyć - jakieś uwagi?
    Plusy.
    Minusy.
    Traumatyczne doznania?
    pozdrawiam,
    Wojtek
    --
    GG#415453
    --------------------

  • 2. Data: 2002-03-24 22:22:13
    Temat: Re: CitibankEra - jak się sprawuje?
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam pytanie do szczęśliwych posiadaczy (mam nadzieję, że szczęśliwych :)
    > karty CitibankEra Silver - taką zamierzam nabyć - jakieś uwagi?
    ja mam Citi-Elle, kolega Citi-Era i jest zadowolony. Dzowni sobie do infolini z
    komorki za friko 24h na dobe i robi z karta co chce. Dostaje SMSy na komore jak
    tylko mu sie zmieni saldo na karcie i co miesiac dostaje jakies Stokrotki
    (kwiaciarnia czy co?) - chyba lojalka Ery.

  • 3. Data: 2002-03-25 06:57:11
    Od: <k...@k...chip.pl>

    > Plusy.
    - Darmowe dzwonienie z komórki Ery do CitiPhone
    - Darmowe zstrzeżenie kearty i wydanie nowej (ale w praktyce jeszcze tego nie
    sprawdzałem, wymieniałem tylko Maestro Citibanku jak mi bankomat ją kiedyś
    zeżarł)
    - Informowanie SMS-ami o saldzie konta, choć to raczej gadżet, wole sprawdzac
    saldo w Citibank'Online gdzie mam na bieżąco podgląd wszystkich transakcji (to
    też kolejny plus)

    > Minusy.
    - Dosyć droga (75 PLN rocznie + 6,50 miesięcznie = 153 PLN rocznie), ale jeśli
    zdarzya Ci się gubić karty to może się opłacać (patrz dwa punkty wyżej)
    - Paskudny wzór graficzny na karcie (te dwie śmiejące się buźki) - czy może
    ktoś pytał czy jest możliwość dostania karty Citi-Era z grafiką "normalnej"
    srebrnej Visy Citi?

    > Traumatyczne doznania?
    Jak dotąd nie przeżyłem... :-)

    > pozdrawiam,
    > Wojtek

    Pozdrawiam i życzę zadowolenia z nowej karty
    Jacek

  • 4. Data: 2002-03-25 07:36:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <k...@k...chip.pl> wrote in message
    > Pozdrawiam i życzę zadowolenia z nowej karty
    > Jacek

    A czy ktoś "przerabiał motyw" wydania karty CitiEra na osobę fizyczną mając
    telefon zarejestrowany na działalność gospodarczą? :-)

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-03-25 09:24:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czy ktoś "przerabiał motyw" wydania karty CitiEra na osobę fizyczną
    mając
    > telefon zarejestrowany na działalność gospodarczą? :-)

    A co, masz problem?? Ha ha ha

  • 6. Data: 2002-03-25 10:45:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > mając
    >
    > A co, masz problem?? Ha ha ha

    Nie chodzi o problem, ale zanim zacznę uderzać chciałbym usłyszeć zeznania
    świadków ;-)

    K. Kowalski