  • 11. Data: 2002-03-26 08:13:10
    Temat: Re: Rachunek firmowy w Millenium?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Musiałem zapłącić od 0,8 zł do 4,8 zł
    > odsetek fiskusowi. W bizneslinii powiedzieli, ze zgodnie z regulaminem mają
    > prwo nadać taki przelew następnego dnia, mimo telefonu przed 8 rano. W
    > związku
    > z tym zrezygnowałem z banku, który tak dba o klientów. Poza tym nie każdy
    > oddział Millennium prowadzi obsługę rachunków firmowych.

    Wlasnie, nie jestem pewny czy dobrze slyszalem - ze cale Millennium obsluguje
    tylko poranna sesje eliksiru wych/przych, a potem zlecenia sobie wisza do
    nastepnego dnia - niezaleznie od sposobu zlecenia (telefon, oddzial) ??
    Czy ktos moze to potwierdzic?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 12. Data: 2002-03-26 18:51:46
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > tylko poranna sesje eliksiru wych/przych, a potem zlecenia sobie wisza do
    > nastepnego dnia - niezaleznie od sposobu zlecenia (telefon, oddzial) ??

    Nie potwierdzam. Millennium obsługuje wszystkie sesje elixiru, choć był taki
    okres (ale chyba nie dłuższy niż tydzień) w którym obsługiwana była
    rzeczywiście tylko jedna sesja.