  • 1. Data: 2002-03-23 15:42:36
    Temat: Re: tak zapytam
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wytnij kreeski lub cztery ostatnie zera

  • 2. Data: 2002-03-23 16:36:04
    Temat: tak zapytam
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    Kiedys podczas dyskusyjki ktos poruszal mozliowsci wyplat wiekszych
    pieniedzy z mBanku i miedzy innymi byl przelew na PEKAO SA (rach. bieżący)
    jako że takowy posiadam to chciałem wykonać przelew testowy i tu natrafiłem
    na kłopot bo numer rachunku ze starych starych czasów gdy byłem w P. ma
    format

    XXXXXXXX-XXXXXXXX-XXXX-XXXXXX-XXX-XXXX
    8-8-4-6-3-4

    tylko ze ostanie 4 cyfry sie juz nie mieszcza w mBanku przy definiowaniu
    przelewu ..czy mozna je pominac ? bo z tego co przeanalizowałem ten numer to
    pierwsze wiadomo bank potem wlasciwy numer konta, 3 ???, 4 to typ rachunku a
    na ostatnich tych co sie nie miszcza sa zera wiec moze da sie ominac ...a
    jak wy to robicie jesli chodzi o pekaosa

    pozdr
    MS

  • 3. Data: 2002-03-23 20:15:42
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    :
[...]

    Możesz wyciąć wszystko poza numerem banku, rachunku i ew. grupy 6-ciu cyfr.

    Amehat

  • 4. Data: 2002-03-24 01:56:25
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz wyciąć wszystko poza numerem banku, rachunku i ew. grupy 6-ciu
    cyfr.

    thx tak wlasnei sadzilem tylko ze tych 6 nei bylem pewien :)

    MS