  • 1. Data: 2002-03-23 13:52:20
    Temat: mbank-przeklewy wewnetrzne
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    czy chodza w czasie rzeczywistym?
    a jesli nie to kiedy?

  • 2. Data: 2002-03-23 14:00:38
    Temat: Re: mbank-przeklewy wewnetrzne
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy chodza w czasie rzeczywistym?

    chodza w rzeczywistym, atomowym ;)

  • 3. Data: 2002-03-23 14:28:24
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > > czy chodza w czasie rzeczywistym?
    >
    > chodza w rzeczywistym, atomowym ;)

    to jakis cienki maja ten atomowy zegarek :)
    wlasnie wzielo mnie na testowanie tych przelewow i nie wyglada mi
    to na czas rzeczywisty...

    moze sa dla nich jakies sesje ?

  • 4. Data: 2002-03-23 14:30:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > to jakis cienki maja ten atomowy zegarek :)
    > wlasnie wzielo mnie na testowanie tych przelewow i nie wyglada mi
    > to na czas rzeczywisty...
    >
    > moze sa dla nich jakies sesje ?

    A moze pomyliles mBank z Inteligo? ;) Przelewy wewnetrzne sa online,
    niezaleznie od kanalu jakim wykonujesz.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-03-23 15:04:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > chodza w rzeczywistym, atomowym ;)

    wychodzi mi na to ze ksieguja o pelnej godzinie,
    ktos moze potwiewrdzic ?

  • 6. Data: 2002-03-23 15:06:48
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 23 Mar 2002 16:04:36 +0100, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    >wychodzi mi na to ze ksieguja o pelnej godzinie,
    >ktos moze potwiewrdzic ?

    nie, jedynie zaprzeczyc.
    wlasnie wyslalem z e-maxa na e-konto. pojawilo sie od razu.
    wielokrotnie przelewalem tez pieniadze na konta innych osob i zawsze
    pojawialy sie od razu.

    PGR

  • 7. Data: 2002-03-23 15:12:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wychodzi mi na to ze ksieguja o pelnej godzinie,
    > ktos moze potwiewrdzic ?

    Nie nie potwierdze.

    przelame z emaxa przed sekunda na ekonto 10 gr i mam od razu po kliknieciu
    na link rachunki.
    wiec cos chyba problemy masz z komputerem...

  • 8. Data: 2002-03-23 15:21:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wielokrotnie przelewalem tez pieniadze na konta innych osob i zawsze
    > pojawialy sie od razu.

    znaczy jednym slowem to nie Inteligo ;)

  • 9. Data: 2002-03-23 15:26:07
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > przelame z emaxa przed sekunda na ekonto 10 gr i mam od razu po kliknieciu
    > na link rachunki.

    to w takim razie moze przelew pomiedzy wlasnymi kontami jest traktowany
    inaczej?
    moje byly na rachunek innej osoby

    > wiec cos chyba problemy masz z komputerem...

    hehe :) tak, wolno wyswietla literki na www :)

  • 10. Data: 2002-03-23 16:32:01
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > to w takim razie moze przelew pomiedzy wlasnymi kontami jest traktowany
    > inaczej?
    > moje byly na rachunek innej osoby

    Wielokrotnie przelewałem między e-max i e-konto, między moim i znajomych
    kontami, między moim i kontami ludzi na Allegro - zawsze full online :)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias