  • 1. Data: 2002-03-23 13:34:05
    Temat: studia
    Od: "ANDRZEJ" <a...@w...pl>

    Witam,
    czy ktoś może z szanownych grupowiczów studiuje w Wyższej Szkole
    Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego (Warszawa) na
    kierunku FINANSE I BANKOWOŚĆ. Co sądzicie o tej szkole? Jakie daje szanse
    (szkoła i kierunek) na znalezienie pracy?

    Pozdrawiam
    Andrzej Soliński

  • 2. Data: 2002-03-23 14:31:21
    Temat: Re: studia
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kierunku FINANSE I BANKOWOŚĆ. Co sądzicie o tej szkole? Jakie daje szanse
    > (szkoła i kierunek) na znalezienie pracy?

    Mam tam dwóch kolegów (jeden juz skonczyl). Mozna przez ta szkle przejsc prawie wcale
    sie nie uczac. Takie mam wrazenie, ale nie wiem jak jest na tym konkretnie kierunku.
    A o sznase na znalezienie pracy musisz sam sobie dac, jakos ze szkola nie za bardzo
    mi sie ona kojarzy.

    SCi

  • 3. Data: 2002-03-23 16:11:46
    Od: "ANDRZEJ" <a...@w...pl>

> [...]
    konkretnie kierunku. A o sznase na znalezienie pracy musisz sam sobie dac,
    jakos ze szkola nie za bardzo mi sie ona kojarzy.

    Może ktoś poleci jakąś inną szkołę? Co do kierunku jestem zdecydowany.
    Natomiast co do wyboru uczelni nie mam jeszcze nic konkretnego. Na SGH
    raczej nie mam co liczyć (choć będę próbował)

  • 4. Data: 2002-03-24 10:38:20
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "ANDRZEJ" <a...@w...pl> wrote in message news:a7i9eu$sgd$1@news.tpi.pl...
    > Może ktoś poleci jakąś inną szkołę? Co do kierunku jestem zdecydowany.
    > Natomiast co do wyboru uczelni nie mam jeszcze nic konkretnego. Na SGH
    > raczej nie mam co liczyć (choć będę próbował)

    Ja kończę właśnie Wyższą Szkołę Bankowości i Finansów w Katowicach - ale
    studia podyplomowe - więc tylko je mogę polecić. Wykłady prowadziła nawet
    między innymi Heropolitańska - w zasadzie mają tam samych
    praktyków-bankowców.
    Z tym że jeśli chodzi o normalne studia - to chyba tylko licencjat.
    http://www.wsbif-katowice.edu.pl/

  • 5. Data: 2002-03-24 20:51:33
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "ANDRZEJ" <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Natomiast co do wyboru uczelni nie mam jeszcze nic konkretnego. Na SGH
    > raczej nie mam co liczyć (choć będę próbował)

    Wbrew pozorom wcale nie jest tak ciężko się dostać (przynajmniej nie
    było 7 lat temu). Kierunek patrząc na trendy rynkowe wcale nie musi
    dawać dużych szans na znalezienie (dobrej) pracy :(

  • 6. Data: 2002-03-24 21:55:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wbrew pozorom wcale nie jest tak ciężko się dostać (przynajmniej nie
    > było 7 lat temu). Kierunek patrząc na trendy rynkowe wcale nie musi
    > dawać dużych szans na znalezienie (dobrej) pracy :(

    He, he - pewnie. Tak trudno nie jest sie dostac, w koncu niecale 3,5
    konadydata na miejsce ;)))
    Istotna bariera sa 4 egzaminy i ci inni kandydaci, ktorzy juz sa wysoce
    ukierunkowani..

  • 7. Data: 2002-03-25 08:07:01
    Od: "ANDRZEJ" <a...@w...pl>

    > He, he - pewnie. Tak trudno nie jest sie dostac, w koncu niecale 3,5
    > konadydata na miejsce ;)))
    > Istotna bariera sa 4 egzaminy i ci inni kandydaci, ktorzy juz sa wysoce
    > ukierunkowani..

    Właśnie te egzaminy...
    no i obowiązkowa dobra znajomość dwóch obcych języków

  • 8. Data: 2002-03-25 11:34:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ANDRZEJ"
> [...]

    > Natomiast co do wyboru uczelni nie mam jeszcze nic konkretnego. Na SGH
    > raczej nie mam co liczyć (choć będę próbował)

    http://www.wsub.waw.pl/index3.html - od razu magisterskie
    *** blad ***