  • 41. Data: 2003-09-13 09:18:33
    Temat: Re: Pytanie praktyczne o kredyt hipoteczny
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Darek wrote:

    > Kolego skoro chcesz sie wladowac w zabawy ze spoldzielnia ktora rzekomo
    > znasz bo w niej mieszkasz 31 lat to prosze bardzo.

    Nie "rzekomo znam, bo mieszam 31 lat", tylko znam, bo mieszkam 31 lat.
    Myślę, że 31 lat mieszkania w jednej spółdzielni spokojnie wystarczy
    żeby ją odrobinę poznać.

    > A moze w takim razie
    > wyjawisz wszystkim jaka to wspaniala spoldzielnia, gdzie to jest i jak sie
    > nazywa i ilu ma czlonkow (pewnie znasz liczbe czlonkow skoro tak dobrze - 31
    > lat - znasz te spoldzielnie). I napisz prosze jaki czynsz placi sie w tej
    > spoldzielni.

    Nie zamierzam tu reklamować żadnej spółdzielni. Zresztą inwestycja jest
    przeznaczona tylko dla członków i dzieci członków. Czyns zależy od
    wielkości mieszkania.
    To jest grupa o bankach, a nie o spółdzielniach i pytałem o procedury
    kredytowe, a nie o opinie na temat spółdzielni wyczytane w gazetach.

  • 42. Data: 2003-09-13 09:21:00
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Ja znam obydwa twory.

    Z gazet?
    Jeżeli w spółdzielni w której pracowałeś/pracujesz był/jest burdel, to
    nie znaczy, że w każdej jest. Nie mierz innych swoją miarą.

  • 43. Data: 2003-09-13 11:23:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Nicek <n...@g...pl> writes:

    > Z gazet?

    Nie, z posiadania mieszkan.

    > Jeżeli w spółdzielni w której pracowałeś/pracujesz

    Nigdy w zadnej nie pracowalem i nie zamierzam.

    > był/jest burdel, to
    > nie znaczy, że w każdej jest.

    Nie twierdze, ze jest dokladnie we wszystkich. Moze Twoja jest wyjatkowa.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 44. Data: 2003-09-13 13:17:25
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Haha, dawno temu oderwałeś się od rzeczywistości?
    > Muhahahahahahahahahahahahha. Gdyby naiwność miała skrzydła, byłbyś orłem.
    > A ty myślisz, że jak za PRL byłeś mały, to teraz nie musisz dorosnąć?

    Rozumiem, że merytorycznie nie masz nic do powiedzenia?
    Dziękuję za wkład do dyskusji (niestety mierny).

  • 45. Data: 2003-09-13 13:30:48
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie, praktyk.

    > Ale jest to duzo trudniejsze, a poza tym wtedy wyrzuceni zostana wszyscy.
    > Sam jestes wlasnie teoretykiem.
    > Moglbys podac inny przyklad - sensowny - ale tego nie zrobiles.

    Mógłbyś podać jakiś przykład, kiedy wyrzucono kogoś z mojej spółdzielini
    "bo nie podobał się zarządowi"? Bo jak nie, to dyskusja z Tobą nie na
    sensu. Nie obchodzi mnie, że w spółdzielni, w której pracowałeś był
    burdel. Taka spółdzielnia, jacy pracownicy i członkowie.

  • 46. Data: 2003-09-13 15:15:11
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Darek wrote:

    > Ok, zwolenniku spoldzielni.

    Nie jestem zwolennikiem spółdzielni. Nie mam nic przeciwko deweloperom,
    wspólnotom itp. Nie jestem natomiast także zwolennikiem bezmyślengo
    powtarzania opinii globalnych wyczytanych w gazetach.

    > Podaj fakty:
    > - ilu czlonkow ma spoldzielnia

    Ok. 1500.

    > - jaka jest wysokosc czynszu

    Zależy za jakie mieszkanie.
    Za 60 m ok. 400 zł (z ogrzewaniem, bez prądu i gazu).

    > - gdzie znajduje sie ta spoldzielnia (miasto dzielnica)

    Warszawa, Mokotów.

    > Wtedy moze podyskutujemy merytorycznie

    Może?
    Chyba nie na tej grupie.

  • 47. Data: 2003-09-13 15:27:53
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie twierdze, ze jest dokladnie we wszystkich. Moze Twoja jest wyjatkowa.

    A ja ni kupuję mieszkania w innej spółdzielni, tylko w tej.

  • 48. Data: 2003-09-14 20:06:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Nicek <n...@g...pl> writes:

    > Mógłbyś podać jakiś przykład, kiedy wyrzucono kogoś z mojej spółdzielini
    > "bo nie podobał się zarządowi"?

    Nie, chocby dlatego, ze nie napisales co to za spoldzielnia.

    Natomiast pewne jest, ze mozna to zrobic.

    > Bo jak nie, to dyskusja z Tobą nie na
    > sensu. Nie obchodzi mnie, że w spółdzielni, w której pracowałeś był
    > burdel. Taka spółdzielnia, jacy pracownicy i członkowie.

    Przeciez napisalem, ze nigdy w zadnej spoldzielni nie pracowalem
    i nie zamierzam.

    > A ja ni kupuję mieszkania w innej spółdzielni, tylko w tej.

    Tzn. w ktorej?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH