  • 1. Data: 2003-08-23 09:55:17
    Temat: [Citi] Czy wartosc funduszy wliczaja do sr. miesiecznego salda
    Od: "Marcin" <k...@g...pl>

    Witam

    Chce zalozyc konro w Citi i mam pytanie:
    Czy wartosc funduszy wliczaja do sredniego miesiecznego salda,
    tak by nie placic za prowadzenie konta? (nabyte w SFI mBanku jezeli
    ma to zanczenie)

    Interesuje mnie Citi Konto, ewentualnie Citi One.

    Przy okazji czy wniosek o otwarcie konta w Citi nie ma troche
    za duzo i za szczegolowych pytan? Czy mozna nie udzielac
    odpowiedzi na pytania? Bo wedlug mnie np. nic Citi do tego
    gdzie mam jeszcze konta.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-08-23 11:01:40
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czy wartosc funduszy wliczaja do sredniego miesiecznego salda,
    > tak by nie placic za prowadzenie konta? (nabyte w SFI mBanku jezeli
    Liczą się, ale tylko nabyte za pośrednictwem Citi, mają napewno ING, DWS i
    oczywiscie Citifundusze :)

    > Interesuje mnie Citi Konto, ewentualnie Citi One

    Jeśli masz do zainwestowania więcej niz 15 koła to lepsze One - praktycznie
    nie ma opłat

    > Przy okazji czy wniosek o otwarcie konta w Citi nie ma troche
    > za duzo i za szczegolowych pytan? Czy mozna nie udzielac
    > odpowiedzi na pytania? Bo wedlug mnie np. nic Citi do tego
    > gdzie mam jeszcze konta.
    Generalnie wynika to z polityki KYC (Know Your Customer) banku, ale jeśli
    nie ubiegasz się o produkty kredytowe to wystarczą tylko podstawowe
    informacje.

    pozdr. Danny

  • 3. Data: 2003-08-23 12:15:35
    Od: " Marcin" <k...@g...pl>

    Witam

    danny__p <d...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Liczą się, ale tylko nabyte za pośrednictwem Citi, mają napewno ING, DWS i
    > oczywiscie Citifundusze :)

    Oczywiscie w SFI mam CitiFundusze.
    Czyli CitiFundusze nabyte w SFI nie dolicza do sredniego miesiecznego salda?

    Musialbym umozyc jednostki, przelac pieniadze z eKonta do Citi i znowu
    kupic jednostki tych samych funduszy (tylko, ze zaplacic prowizje).
    Nie bardzo mi sie to podoba.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2003-08-23 12:26:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/23/2003 2:15 PM, Użytkownik Marcin napisał:
    > Oczywiscie w SFI mam CitiFundusze.
    > Czyli CitiFundusze nabyte w SFI nie dolicza do sredniego miesiecznego salda?

    Nie, nie dolicza, nie sa widoczne w rachunku. Wiecej szczegolow wysle
    CI mailem :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-08-23 12:29:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/23/2003 1:01 PM, Użytkownik danny__p napisał:

> [...]

    To nie sa dane obowiazkowe...

    > Generalnie wynika to z polityki KYC (Know Your Customer) banku, ale jeśli
    > nie ubiegasz się o produkty kredytowe to wystarczą tylko podstawowe
    > informacje.

    Exacly, tyle ze nie ma jeszcze nowych wnioskow na otwarcie konta :)