  • 1. Data: 2003-08-23 09:35:09
    Temat: Dziwnych praktyk Nordei cd
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Po niefortunnym polaczeniu z LG skutkujacym masowym zamykaniem
    kont w tym ostatnim, niezwykle metnej polityce informacyjnej i malo
    przemyslanych decyzjach tyczacych segmentu rynku internetowego,
    przyszla kolej na nastepne zagrania, tym razem juz rodem z kabaretu.

    Na dzis konto mam juz dawno zamkniete (natychmiast po otrzymaniu listu
    poleconego, czyli na poczatku sierpnia). W zamian za to... dostalem z
    Nordei - trudno nazwac, co to jest i w jakim celu. :-))) Dostalem
    wczorakj list chwalacay sie, jakim to potentatem jest Nordea, i w
    ogole same ochy i achy nad soba. W dalszej czesci oglednie mowiac,
    rozmijaja sie z prawda, piszac, ze sie dla dotychczasowych klientow LG
    nic nie zmienilo. Kon sie bierze i smieje.

    Kuriozalne zakonczenie listu (do klienta, ktory niemal od miesiaca
    zerwal stosunki) wyrazaja nadzieje, ze umocni wspolprace i tym
    podobne bla, bla, bla.

    I niech mi ktos powie, ze potraktowanie klientow LG bylo przemyslane,
    ze bylo powodowane jakimis wyliczeniami ekonomicznymi czy tym
    podobne...

    Kabaret zamiast przemyslanych dzialan. Co ciekawe, w wykonaniu
    bankowcow a nie omc prezydenta Pietrzaka.

    --
    Adek

  • 2. Data: 2003-08-23 09:50:18
    Temat: Re: Dziwnych praktyk Nordei cd
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    8...@4...com,
    A_Zet <a...@p...onet.pl>:

> [...]
    > Nordei - trudno nazwac, co to jest i w jakim celu. :-))) Dostalem
    > wczorakj list chwalacay sie, jakim to potentatem jest Nordea, i w

    Tez dostalem ten bezsensowny list, choc z zamknieciem konta ciagle zwlekaja.
    Nie mogli tego wlozyc od razu do tamtego poleconego?

    (Oczywiscie najlepiej w ogole nie wysylac, bo nic tam nie ma wartego
    przeczytania.)

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-23 16:15:09
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "A_Zet"
> [...]
    > przemyslanych decyzjach tyczacych segmentu rynku internetowego,
    > przyszla kolej na nastepne zagrania, tym razem juz rodem z kabaretu.

    Mysle ze to dlatego, ze banki mysla wielowatkowo, a kazdy watek ma niewiele
    wspólnego z innymi ;-)
    Wiosna zadzwonila do mnie operatorka z CBB (to jest call center obslugujace
    BPHPBK) z pytaniem, dlaczego zrezygnowalem z dostepu do call center i czy
    aby nie zmienilem zdania. Bardzo ja rozbawilo gdy dowiedziala sie, ze od
    ponad roku nie jestem klientem BPHPBK. Ta przynajmniej miala zabawe z
    instytucji która ja zatrudnia.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-08-25 11:30:33
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Robert napisał:
    > 8...@4...com,

    > Tez dostalem ten bezsensowny list, choc z zamknieciem konta ciagle zwlekaja.
    > Nie mogli tego wlozyc od razu do tamtego poleconego?

    Mysle ze na pomysl wyslania tego listu z "och" i "ach" wpadli dopiero
    jak zobaczyli ilu klientow LG zamyka konta. To taka PRowa akcja
    ratunkowa ;) Jeszcze nie dostalem tego listu, ale pewnie jest w drodze.

    Miko

  • 5. Data: 2003-08-25 13:39:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bics0q$mia$...@k...task.gda.pl,
    MiKo <m...@n...wp.pl>:

> [...]
    > jak zobaczyli ilu klientow LG zamyka konta. To taka PRowa akcja
    > ratunkowa ;) Jeszcze nie dostalem tego listu, ale pewnie jest w

    Calkiem mozliwe, ze tak wlasnie sie stalo.

    NB u mnie na koncie LG (i drugim, ktore "administruje") cos sie zmienilo
    wczoraj:

    zniknely rachunki, istnieje rachunek "undefined", ale logowanie do systemu
    dziala, kontrahenci np. tez dalej istnieja. Historii operacji nie ma - to
    chyba objaw zamykania lub zamkniecia konta

  • 6. Data: 2003-08-25 14:23:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bid3i8$nuj$...@t...icpnet.pl,
    Robert <s...@o...pl.invalid>:
> [...]

    > systemu dziala, kontrahenci np. tez dalej istnieja. Historii operacji
    > nie ma - to chyba objaw zamykania lub zamkniecia konta

    Zamykania jednak, bo dzis juz nie da sie wcale logowac: "uzytkownik nie
    aktywowany..."