  • 1. Data: 2003-08-23 08:11:02
    Temat: WAP Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No co prawda via WWW dziala przelew zdefiniowany ladnie i przychodzi od
    razu, to przez WAP poinformowalo mnie, ze 1 zl na inne konto w Inteligo
    zostanie przelane dopiero 25go czyli w poniedzialek :(
    Jako, ze nie korzystalem z WAPu do tej pory :) Czy jest w mozliwosc
    przelania kasy via WAP od razu na inne konto w Inteligo? (oprocz QuickMoney
    bo przeciez nie spamietam koncowki numeru - chyba ze da sie to gdzies
    zapisac? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-23 09:04:53
    Temat: Re: WAP Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bi77ia$jbg$...@n...onet.pl...

    > razu, to przez WAP poinformowalo mnie, ze 1 zl na inne konto w Inteligo
    > zostanie przelane dopiero 25go czyli w poniedzialek :(

    Ostatni news na stronie inteligo stwierdza, że teraz wszystkie przelewy w
    ramach inteligo chodzą natychmiast (przynajmniej tak to zrozumiałem).

  • 3. Data: 2003-08-23 09:07:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bi77ia$jbg$1@news.onet.pl...

    > No co prawda via WWW dziala przelew zdefiniowany ladnie i przychodzi od
    > razu, to przez WAP poinformowalo mnie, ze 1 zl na inne konto w Inteligo
    > zostanie przelane dopiero 25go czyli w poniedzialek :(

    Obstawiam zwykłe niedorobienie serwisu. Przejdzie od razu. Spróbuj wyjaśnić
    z konsultantem.

> [...]
    QuickMoney
    > bo przeciez nie spamietam koncowki numeru - chyba ze da sie to gdzies

    Zacznij od tego, że QuickMoney w sensie stricte tylko przez WWW. Przez WAP
    tylko płatności - i o ile będą na inteligo - przejdą od razu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 4. Data: 2003-08-23 10:16:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Obstawiam zwykłe niedorobienie serwisu. Przejdzie od razu. Spróbuj
    > wyjaśnić z konsultantem.

    Zaraz sprawdze, czy kumpel dostal SMSa ;)

  • 5. Data: 2003-08-23 11:26:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Obstawiam zwykłe niedorobienie serwisu. Przejdzie od razu. Spróbuj
    > wyjaśnić z konsultantem.

    Nie przeszlo niestety :(

  • 6. Data: 2003-08-23 14:35:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bi7j0j$ald$1@news.onet.pl...

    > Nie przeszlo niestety :(

    Faktycznie. Coś im się sypnęło. Kontaktowałem się z nimi, na początku nie
    dowierzali, ale sprawdzili, przeprosili, przyznali rację. Zgłoszone do
    działu technicznego.