  • 21. Data: 2024-01-20 11:53:51
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 18:37, cef pisze:

    > Jest wolny rynek. Gdyby wewnętrzny miał ograniczenia,
    > to klientów banku by ubywało a to nie leży w interesie banku.

    Nie ma wolnego rynku a klienci nie są świadomi że pieniądze już NIE
    MUSZĄ IŚĆ 3 DNI.
    MOTŁOCH jest zachwycony że dostaje kredyt na karcie ale nie jest
    świadomy że jego pieniądze są przetrzymywane w CZARNEJ DZIURZE i
    generują zyski banksterki.
    W tym czasie mogłyby pracować dla klienta.

    Jeszcze raz:

    Nie ma żadnego powodu technologicznego, prawnego, kosztowego aby
    wszystkie przelewy nie były NATYCHMIASTOWE.

    Dajecie się tylko DOIĆ banksterce w swojej nieświadomości.

    Ale to się nie UTRZYMA. Dziś każdy gimnazjalista widzi że coś tu
    ŚMIERDZI. Za kilka lat będzie zakładał konto w banku i robił wielkie
    oczy z pytanie a to DLACZEGO? A konsultant BO TAK ;-)

  • 22. Data: 2024-01-20 12:28:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uog88s$aef$2$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

> [...]
    >
    > Jeszcze raz:
    >
    > Nie ma żadnego powodu technologicznego, prawnego, kosztowego aby
    > wszystkie przelewy nie były NATYCHMIASTOWE.

    tak się w Polsce nauczyli nygusy przetrzymywac przelewy

    mam tak:
    ide do sklepu po bułki i mleko
    chce płacić karta, o kurde pusta
    wyciagam telefon dzwonie do siostry, doładuj mi konto za 100 funtów
    doładowuje mi (z komórki)
    chowam telefon
    próbuje ponownie środki są
    chcesz paragon? tak nie
    nie

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 23. Data: 2024-01-20 13:46:43
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.01.2024 o 14:43, J.F pisze:
> [...]
    > Jak zlecisz przelew w piątek, po godzinie, którą Santander uznaje za
    > ostateczną dla 3 sesji elixiru, to pieniądze z konta z znikną,
    > bank poczeka az 3 sesja sie skonczy i prześle do Elixiru ... moze w
    > piątek, moze w poniedziałek bladym switem - trudne do ustalenia.
    > Elixir poczeka do poniedziałku, przesle do banku docelowego, i
    > gdzies kolo godz 12 powinny sie pieniadze pojawic na koncie u
    > odbiorcy.
    >
    > Ale są jeszcze szybkie przelewy, oraz wewnętrzne w banku.
    > Wewnętrzne chyba działają w dni wolne, ale głowy nie dam.

    Płatność jest na niedzielę, tak więc chyba słusznie zrobiłem że
    pojechałem w piątek i zrobiłem wpłatę osobiście.. Dzięki za konkrety.

  • 24. Data: 2024-01-20 14:48:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 20 stycznia 2024 o 12:28:51 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    > ide do sklepu po bułki i mleko
    > chce płacić karta, o kurde pusta
    > wyciagam telefon dzwonie do siostry, doładuj mi konto za 100 funtów

    W PL też tak jest.
    Ale TYLKO z komórki (no za darmo, chyba że citi czy santa).

    A właściwie czemu ze swojej komórki
    nie możesz sobie doładować z innego konta?
    Bo z czego siostrze oddasz?
    Z przyszłej wypłaty?

    No to raczej poszedłeś do "nocnego sklepu
    z mlekiem", jak 100 funtow rozpusciłeś
    nawet nie zauważając ;P

    > chcesz paragon? tak nie
    > nie

    Uu, za to w PL kryminał ;>

  • 25. Data: 2024-01-20 14:49:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 11:53, _Master_ pisze:

    > Nie ma wolnego rynku a klienci nie są świadomi że pieniądze już NIE
    > MUSZĄ IŚĆ 3 DNI.

    Nieświadomy klient zawsze będzie tym oskubanym.
    Jeśli łoją Cię banki, to znaczy że słabo czytasz regulaminy i tyle.

    > MOTŁOCH jest zachwycony że dostaje kredyt na karcie ale nie jest
    > świadomy że jego pieniądze są przetrzymywane w CZARNEJ DZIURZE i
    > generują zyski banksterki.
    > W tym czasie mogłyby pracować dla klienta.

    Po to są różne banki, żebyś sobie mógł założyć rachunek i korzystac z
    usług takiego,
    którego usługi jesteś w stanie ogarnąć i zrozumieć.
    Moje pracują da mnie.

    > Jeszcze raz:
    >
    > Nie ma żadnego powodu technologicznego, prawnego, kosztowego aby
    > wszystkie przelewy nie były NATYCHMIASTOWE.

    Ale nie ma też zadnego powodu, żeby to nie miało rynkowej ceny.
    Powiedz ile osób będzie korzystało z ekspreseliksiru jeśli będzie
    kosztował 100zł?
    A przecież są banki gdzie natychmiastowe są darmowe.

    > Dajecie się tylko DOIĆ banksterce w swojej nieświadomości.

    Klient nieświadomy zawsze jest dojony a Ty się nie nauczyłeś jak doić banki,
    to płaczesz na grupach.

    > Ale to się nie UTRZYMA. Dziś każdy gimnazjalista widzi że coś tu
    > ŚMIERDZI. Za kilka lat będzie zakładał konto w banku i robił wielkie
    > oczy z pytanie a to DLACZEGO? A konsultant BO TAK ;-)

    Mimo tych dużych liter nie rozumiem przekazu.

  • 26. Data: 2024-01-20 14:51:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Jan 2024 13:46:43 +0100, w <uogfbi$3m3ev$1@dont-email.me>, Trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Płatność jest na niedzielę,

    Jeżeli płatność jest na niedzielę, to wpłatę w poniedziałek uznaje się za
    terminową.

  • 27. Data: 2024-01-20 14:57:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 11:01, _Master_ pisze:

    > Gdzie?
    >
    > W bankowości gdzie jest specjalny nadzór i prawa konsumenckie i gdzie
    > jednocześnie panuje zmowa korporacyjna?
    >
    > Edukacyjnie:
    >
    > Jeśli na rynku dominuje kilka firm to one nie muszą się specjalnie
    > potajemnie umawiać aby zadziałała ZMOWA.
    > TAK. Nie da się za to KARAĆ ale to tak działa.
    >
    > Gdyby rynek był WOLNY to jakiś bank skończyłby z obłudą i ujednolicił
    > przelewy do tych korzystniejszych dla klienta NATYCHMIASTOWYCH.

    No ale przecież tak jest.

    > Zdobyłby nowych klientów może nawet zaoszczędziłby na uproszczeniu
    > systemów.

    Widać inne rzeczy w tych bankach nie wszystkim pasują.

    > Ale tak się nie dzieje bo trzymanie kasy podczas przelewu przysparza
    > zysków dla banków.
    >
    > Tak wiem... 99% gospodyń domowych w USA wystarcza obecny stan bo się
    > przyzwyczaiły ;-)

    Jak bank w którym mam rachunek walutowy bierze mi za przelew walutowy
    w kraju 5 zł chyba, to się nauczyłem, że przelewam na konto w DE i stamtąd
    sobie zasilam pozostałe rachunki walutowe w PL. I płacę tylko 1,3zł a
    nie 5 czy 10zł.
    Jak za kartę jest opłata jak nie zrobisz 100zł czy ileś tam obrotu
    kartą, to zgodnie z regulaminem zapłacisz jak nie umiesz zapłacić raz
    czy dwa tą kartą.
    Jak dają kredyt w rachunku i go potrzebujesz, to bierz jak jest promocja
    a nie wtedy,
    kiedy jest najwyższa cena. Naucz się korzystac z banków, to będziesz
    miał taniej.

  • 28. Data: 2024-01-20 14:58:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 11:12, _Master_ pisze:

    > Konfiarze rozumieją jak wielki został wykonany postęp w wydajności
    > komputerów i technologii przesyłania danych przez ostatnie 30 lat.

    Ale jakoś w likwidację gotówki nie idziecie :-)

  • 29. Data: 2024-01-20 15:37:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-20 o 14:57, cef pisze:

    > No ale przecież tak jest.

    5 zł za przelew w Mille to jest WOLNOŚĆ?

    Napisałem że to ta sama liga co PocztaPolska 4 zł za meila.

    Czyli technicznie już jest implementacja przelewów natychmiastowych.

    Została tylko wymówka że komputery nie podołają.

    LITOŚCI ;-)

  • 30. Data: 2024-01-20 15:51:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 19.01.2024 o 12:20, Trybun pisze:

    > Nie prościej Ci napisać przechodzą lub nie, o ile oczywiście masz
    > jakąkolwiek wiedzę na ten temat? Bo ja pytałem tych co mają pojęcie.
    > A tak poza tematyka grupy to ktoś się pod mojego nicka "Trybun"
    > podszywa, dość często widzę wiadomości sygnowane tym nickiem nie
    > mojego autorstwa.
    Na infolinii (bezpłatna) szybciej by Ci powiedzieli.  Albo google.

    --
    animka