  • 11. Data: 2024-01-19 16:48:12
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 16:11, cef pisze:
    > Akurat w PKO BP wewnętrzne działają w dni wolne.

    I specjalny system na korbę nie jest do tego potrzebny? ;-)

  • 12. Data: 2024-01-19 18:36:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 16:46, _Master_ pisze:

    > Nie ma żadnych ograniczeń technologicznych ani sprzętowych aby WSZYSTKIE
    > przelewy były NATYCHMIASTOWE.
    >
    > Poczta Polska pobiera 4 zł za wysłanie meila
    >
    > Gra w tej samej lidze co banksterka ;-)

    Jest wolny rynek. Czego nie rozumiesz?

  • 13. Data: 2024-01-19 18:37:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 16:48, _Master_ pisze:

    > I specjalny system na korbę nie jest do tego potrzebny? ;-)

    Jest wolny rynek. Gdyby wewnętrzny miał ograniczenia,
    to klientów banku by ubywało a to nie leży w interesie banku.

  • 14. Data: 2024-01-19 19:22:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jan 2024 16:02:30 +0100, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 19 Jan 2024 14:43:33 +0100, w
    > <daksynmjhx3i$.ahc52h1h28e7$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Nietrudne.

    A jak sprawdzic, kiedy bank wysłał zlecenie do elixiru ?

    J.

  • 15. Data: 2024-01-19 19:32:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jan 2024 16:46:26 +0100, _Master_ wrote:

    > Nie ma żadnych ograniczeń technologicznych ani sprzętowych aby WSZYSTKIE
    > przelewy były NATYCHMIASTOWE.

    Kilka jest.
    Za każdym razem, jak robisz przelew z banku A do B,
    to jeszcze trzeba przelac odpowiednie kwoty między kontami oby banków
    w NBP.

    Teraz elixir przelewa tylko sumy z poszczególnych sesji.
    Jakby miało byc natychmiast, to musiałby NBP przetwarzac wszystkie
    przelewy w Polsce i miec komputer jak wszystkie komputery bankowe
    razem.
    Tych banków nie jest w Polsce tak dużo, to komputer ciągle skonczony
    ... nbp w koncu bogaty, stać go :-)

    Mozna by jeszcze zaufać bankom, i rozliczyc ich salda raz dziennie,
    ale jak jakis bankster czy informatyk czy hacker zechce oszukac
    system?

    J.

  • 16. Data: 2024-01-19 20:07:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uoe54r$r2o$3$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > I specjalny system na korbę nie jest do tego potrzebny? ;-)

    jest plus zasypanie węgla.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 17. Data: 2024-01-19 20:12:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 19:32, J.F pisze:

> [...]
    > razem.
    > Tych banków nie jest w Polsce tak dużo, to komputer ciągle skonczony

    Konfiarze nie rozumieją ograniczeń technicznych, dla nich nie jest
    problemem głoszenie fikcji typu dobrowolny ZUS czy Polska bez podatków.

  • 18. Data: 2024-01-20 10:44:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Jan 2024 19:22:20 +0100, w <p...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jak sprawdzic, kiedy bank wysłał zlecenie do elixiru ?

    Po dacie wpływu w docelowym banku.

  • 19. Data: 2024-01-20 11:01:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 18:36, cef pisze:
    > Jest wolny rynek. Czego nie rozumiesz?

    Gdzie?

    W bankowości gdzie jest specjalny nadzór i prawa konsumenckie i gdzie
    jednocześnie panuje zmowa korporacyjna?

    Edukacyjnie:

    Jeśli na rynku dominuje kilka firm to one nie muszą się specjalnie
    potajemnie umawiać aby zadziałała ZMOWA.
    TAK. Nie da się za to KARAĆ ale to tak działa.

    Gdyby rynek był WOLNY to jakiś bank skończyłby z obłudą i ujednolicił
    przelewy do tych korzystniejszych dla klienta NATYCHMIASTOWYCH.

    Zdobyłby nowych klientów może nawet zaoszczędziłby na uproszczeniu systemów.

    Ale tak się nie dzieje bo trzymanie kasy podczas przelewu przysparza
    zysków dla banków.

    Tak wiem... 99% gospodyń domowych w USA wystarcza obecny stan bo się
    przyzwyczaiły ;-)

  • 20. Data: 2024-01-20 11:12:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 20:12, cef pisze:
    > Konfiarze nie rozumieją ograniczeń technicznych, dla nich nie jest
    > problemem głoszenie fikcji typu dobrowolny ZUS czy Polska bez podatków.

    Konfiarze rozumieją jak wielki został wykonany postęp w wydajności
    komputerów i technologii przesyłania danych przez ostatnie 30 lat.

    Gimnazjalista w kilka godzin rozwiązuje taki problem bo nie wie że NIE
    MOŻNA GO ROZWIĄZAĆ i nie jest stetryczałym dyrektorkiem który liczy
    centy z każdej minuty pobytu kasy w CZARNEJ DZIURZE zwanej CZASEM
    PRZELEWU ;-)

    Żałosne wymówki w stylu NIE DA SIĘ budzą tylko politowanie.

    Oczywiście 99% gospodyń domowych w USA jest zadowolonych.

    Dlaczego o tych gospodyniach ;-)

    Bo ich głos jest ważny w wielu sprawach. Np. wyboru majtkowego koloru
    paska na koszulce Juventusu. SERIO, One wybrały ten kolor ;-)