  • 61. Data: 2024-01-21 22:43:32
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-21 o 19:13, _Master_ pisze:

    > Nie do tego stopnia aby dbać za wszelką cenę o klientów.

    Musisz się zdecydować czy te uregulowania są po to,
    żeby dbać o klientów czy żeby banksterka mogła dymać wszystkich
    (bo ostatnio taki miałeś pogląd)

    > To nie jest WOLNY RYNEK
    >
    > Na wolnym rynku za błędne decyzje ponoszą koszty firmy i/lub klienci.

    Tu jest minimalizacja zagrożeń jednakowa dla wszystkich banków - nic więcej

    > I to jest zdrowe bo ryzyko wymusza rozsądek zapobiegliwość i jednych i
    > drugich.
    >
    > Takie opiekowanie się bankami wyrządza szkodę WSZYSTKIM bo nie jest
    > skuteczne i kosztuje whoooojjj zmarnowanych podatków.

    Jakoś to jest wyważone- ja też nie jestem zwolennikiem
    ingerencji państwa - choć bronię wypracowanych tu rozwiązań.

  • 62. Data: 2024-01-22 10:21:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-21 o 22:43, cef pisze:

    > Musisz się zdecydować czy te uregulowania są po to,
    > żeby dbać o klientów czy żeby banksterka mogła dymać wszystkich
    > (bo ostatnio taki miałeś pogląd)

    Jedno nie wyklucza drugiego.
    Socjalistyczne zamiary zawsze powodują wypaczenia

  • 63. Data: 2024-01-22 10:24:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Tu jest minimalizacja zagrożeń jednakowa dla wszystkich banków - nic więcej

    Rynek na którym minimalizacja zagrożeń powoduje brak upadku firmy nie
    jest WOLNYM RYNKIEM.

    Firma się rozpływa w powietrzu bez konsekwencji a klienci tego nie
    zauważają bo są przejmowani przez inne firmy z mocy prawa a nie bo chcą

    to nie jest WOLNY RYNEK

  • 64. Data: 2024-01-22 10:28:58
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-21 o 22:43, cef pisze:

    > Jakoś to jest wyważone- ja też nie jestem zwolennikiem
    > ingerencji państwa - choć bronię wypracowanych tu rozwiązań.

    I nie widzisz ZŁEGO wpływu na obie strony?

    jedni posuwają się do klauzul abuzywnych w umowach a drudzy degradują
    swoją wiedzę aż do przyjmowania za normalne przetrzymywanie ich
    pieniędzy przez KILKA DNI w procesie "PRZELEW"

  • 65. Data: 2024-01-22 13:15:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Jan 2024 10:44:51 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Po dacie wpływu w docelowym banku.

    Docelowy bank przyjmie dopiero w poniedziałek po pierwszej sesji, to
    wiadomo.
    Byc moze się pochwali jakąś "datą zlecenia", ale ta moze być piątkowa.

    A czy pierwszy bank wyśle do elixiru w piątek, czy poniedziałek o 1 w
    nocy, czy moze w sobotę lub w niedzielę ... to jak sprawdzić?

    J.

  • 66. Data: 2024-01-23 15:56:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 14:43, J.F pisze:

    > Ale są jeszcze szybkie przelewy, oraz wewnętrzne w banku.
    > Wewnętrzne chyba działają w dni wolne, ale głowy nie dam.

    W sobotę się zdziwiłem.
    Zlecałem w mBanku 2 przelewy za polisy Warty.

    Za każdym razem pisał mi, że "Przelew wewnątrz grupy kapitałowej", ale
    przestawiał mi na siłę datę z 20 na 22 bez możliwości wpisania 20.
    Ustawiał też z automatu blokadę środków na ten przelew, ale to mogłem
    odznaczyć. Jak próbowałem przestawić na dziś to chyba znów ustawiał tę
    blokadę, ale pewien nie jestem.

    Nie wiem czy wewnątrz grupy kapitałowej to jest wewnętrzny, ale
    dotychczas zawsze wydawało mi się, że do Warty z mBanku są wewnętrzne,
    ale mogłem nigdy nie robić tego w sobotę.
    P.G.

  • 67. Data: 2024-01-24 11:14:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 15:56:25 +0100, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > dotychczas zawsze wydawało mi się, że do Warty z mBanku są wewnętrzne,
    > ale mogłem nigdy nie robić tego w sobotę.

    wewnątrz grupy, ale moze traktują to jako dwa oddziały?
    I czyżby Elixirem?

    jaki jest nr banku w koncie Warty, tzn cyferki od 2 do 10 ?

    J.

  • 68. Data: 2024-01-25 13:49:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2024-01-24 o 11:14, J.F pisze:

    > wewnątrz grupy, ale moze traktują to jako dwa oddziały?
    > I czyżby Elixirem?
    >
    > jaki jest nr banku w koncie Warty, tzn cyferki od 2 do 10 ?

    1140 1573
    P.G.

  • 69. Data: 2024-01-25 16:23:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jan 2024 13:49:01 +0100, Piotr Gałka wrote:

    > 1140 1573

    1140 to mbank, ale 1573 to ponoc
    mBank F. nr 10 w Łodzi O. Korporacyjny Łódź

    Oddział detaliczny ma koncówke 2004

    https://www.jakitobank.pl/bank/PL11401573

    Ale czy cos więcej z tego wynika? Inny komputer?
    nieczynny w weekend? Zaplanowana przerwa?
    Chyba nie przelewają elixirem ? :-)

    A może po prostu robią dobrze korporacjom - nie ma dwóch dat,
    wolna sobota jest. Odsetki za 3 dni wpływają :-)

    J.

  • 70. Data: 2024-01-25 16:50:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > https://www.jakitobank.pl/bank/PL11401573
    >
    > Ale czy cos więcej z tego wynika? Inny komputer?
    > nieczynny w weekend? Zaplanowana przerwa?

    Pewnie jest tak jak było na początku.
    Przelewy z mbanku "poza mbank" są odkładane do wsadu eliksirowego, ale
    przed samy wysłaniem do KIR z tego wsadu są wyciągane przelewy do dużego
    BRE i ksiegowane wewnętrznie.
    Stąd pewnie czasy trwania są prawie tak jak "eliksirowe"
    KJ