  • 1. Data: 2024-01-19 09:14:03
    Temat: Przelewy w dni wolne
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Ma ktoś pojęcie czy w PKO BP działają przelewy w dni wolne od pracy? Coś
    mi się obiło o uszy że samo zlecenie jest przyjmowane jednak kasa wpływa
    na konto dopiero po tych dniach wolnych.

  • 2. Data: 2024-01-19 12:07:29
    Temat: Re: Przelewy w dni wolne
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 09:14, Trybun pisze:
    > Ma ktoś pojęcie czy w PKO BP działają przelewy w dni wolne od pracy? Coś
    > mi się obiło o uszy że samo zlecenie jest przyjmowane jednak kasa wpływa
    > na konto dopiero po tych dniach wolnych.

    Przepraszam, że zupełnie nie na temat, ale wobec zajmowanego stanowiska
    na kilku innych grupach i wyrażanych tam poglądów wyrobiłem sobie jakąś
    opinię o osobie uzywającej tego nicka. Dlatego teraz muszę zadać to pytanie:
    Kolego Trybun, ile Ty masz lat?

  • 3. Data: 2024-01-19 12:20:07
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.01.2024 o 12:07, cef pisze:

> [...]
    > na kilku innych grupach i wyrażanych tam poglądów wyrobiłem sobie jakąś
    > opinię o osobie uzywającej tego nicka. Dlatego teraz muszę zadać to

    Nie prościej Ci napisać przechodzą lub nie, o ile oczywiście masz
    jakąkolwiek wiedzę na ten temat? Bo ja pytałem tych co mają pojęcie.
    A tak poza tematyka grupy to ktoś się pod mojego nicka "Trybun"
    podszywa, dość często widzę wiadomości sygnowane tym nickiem nie mojego
    autorstwa.

  • 4. Data: 2024-01-19 13:10:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 12:20, Trybun pisze:

> [...]
    > A tak poza tematyka grupy to ktoś się pod mojego nicka "Trybun"
    > podszywa, dość często widzę wiadomości sygnowane tym nickiem nie mojego

    A to być może ktoś się podszywa, bo ten Trybun, którego widzę najczęściej
    powinien był wiedzieć.

  • 5. Data: 2024-01-19 14:27:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 12:07, cef pisze:

    > Kolego Trybun, ile Ty masz lat?

    To że jesteś przyzwyczajony szambo nazywać perfumerią nie znaczy że nie
    należy zadawać pytań dlaczego bankowe komputery odpoczywają w łikendy?

    Zwłaszcza dziś w 2024 roku

    Odpowiem: Bo mogą. Bo nikt nie kopnął w doooopę banksterki.

    Operacje spekulacyjne i robią w odstępach sekundowych a trzymają
    pieniądze od sesji do sesji.

    I UWAGA! Mimo nadzoru i opieki instytucji państwowych nadal udzielają
    13% ZŁYCH kredytów.

  • 6. Data: 2024-01-19 14:43:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jan 2024 09:14:03 +0100, Trybun wrote:
    > Ma ktoś pojęcie czy w PKO BP działają przelewy w dni wolne od pracy? Coś
    > mi się obiło o uszy że samo zlecenie jest przyjmowane jednak kasa wpływa
    > na konto dopiero po tych dniach wolnych.

    A to chyba wszedzie tak, a co najmniej w Santanderze.
    Jak zlecisz przelew w piątek, po godzinie, którą Santander uznaje za
    ostateczną dla 3 sesji elixiru, to pieniądze z konta z znikną,
    bank poczeka az 3 sesja sie skonczy i prześle do Elixiru ... moze w
    piątek, moze w poniedziałek bladym switem - trudne do ustalenia.
    Elixir poczeka do poniedziałku, przesle do banku docelowego, i
    gdzies kolo godz 12 powinny sie pieniadze pojawic na koncie u
    odbiorcy.

    Ale są jeszcze szybkie przelewy, oraz wewnętrzne w banku.
    Wewnętrzne chyba działają w dni wolne, ale głowy nie dam.

    J.

  • 7. Data: 2024-01-19 16:02:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Jan 2024 14:43:33 +0100, w
    <daksynmjhx3i$.ahc52h1h28e7$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > bank poczeka az 3 sesja sie skonczy i prześle do Elixiru ... moze w
    > piątek, moze w poniedziałek bladym switem - trudne do ustalenia.

    Nietrudne.

  • 8. Data: 2024-01-19 16:10:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 14:27, _Master_ pisze:

    > To że jesteś przyzwyczajony szambo nazywać perfumerią nie znaczy że nie
    > należy zadawać pytań dlaczego bankowe komputery odpoczywają w łikendy?

    Tłumaczenie matołom działania systemu elixir uważam za stratę czasu.

> [...]

    > pieniądze od sesji do sesji.
    >
    > I UWAGA! Mimo nadzoru i opieki instytucji państwowych nadal udzielają

    Ocena eksperta od przelewów 13%, śmiechu warte.

  • 9. Data: 2024-01-19 16:11:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 14:43, J.F pisze:
    > On Fri, 19 Jan 2024 09:14:03 +0100, Trybun wrote:

    > Ale są jeszcze szybkie przelewy, oraz wewnętrzne w banku.
    > Wewnętrzne chyba działają w dni wolne, ale głowy nie dam.

    Akurat w PKO BP wewnętrzne działają w dni wolne.

  • 10. Data: 2024-01-19 16:46:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-19 o 16:10, cef pisze:

    > Tłumaczenie matołom działania systemu elixir uważam za stratę czasu.

    Nie ma żadnych ograniczeń technologicznych ani sprzętowych aby WSZYSTKIE
    przelewy były NATYCHMIASTOWE.

    Poczta Polska pobiera 4 zł za wysłanie meila

    Gra w tej samej lidze co banksterka ;-)