  • 1. Data: 2003-12-11 16:30:21
    Temat: Przelew z zagranicy do mBanku.
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    Witam!

    Znajomy chce przeslac mi pianiadze z Niemiec (Deutsche Bank) do
    polski, mam konto w mBanku. Pytalem na mlini co jest potrzebne.
    Wyslalem te wszystkie dane znajomemu, ale jest maly problem.
    Wyslalem mu: dane adresowe moje, dane adresowe banku, nr rachunku
    26-cyfrowyi ocziwiscie numer SWIFT mBanku.
    Ale on mowi ze potrzebmy mu jest nr IBAN banku, co to za numer ?

    Pani w mLini powiedziala ze to nr ktory jest juz w numrze konta,
    Numer sklada sie z 26 cyfr, 2 pierwsze to suma kontrolna, 8 nastepnych
    to nr banku, i reszta nr mojego konta.. tak tez mu podalem...
    Wiec podalem mu nr IBAN te 8 cyfr. a moj numer ta cala reszta.

    Niestety przelew mu zwrocono z notka ze niepoprawne dane :(

    I jeszcze jedno pytanie odnosnie wirtualnej karty mBanku, czy ta karta
    wystarczy do zalozenia konta w serwisach typu paypal.com paystorm.com ??
    Zadaja tam karty kredytowej.. Czy raczej potrzebna jest wypukla karta
    kredytowa ?

    Pozdrawiam!

    --
    -= Rafal 'KooT' Kot =-
    -= AGH University of Science and Technology =-

  • 2. Data: 2003-12-11 16:32:17
    Temat: Re: Przelew z zagranicy do mBanku.
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bra62t$8p3$...@g...uci.agh.edu.pl,
    Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>:

> [...]
    > 26-cyfrowyi ocziwiscie numer SWIFT mBanku.
    > Ale on mowi ze potrzebmy mu jest nr IBAN banku, co to za numer ?

    IBAN to 26-cyfrowy numer NRB i przed nim 2 literki: PL

> [...]
    > wystarczy do zalozenia konta w serwisach typu paypal.com paystorm.com
    > ?? Zadaja tam karty kredytowej.. Czy raczej potrzebna jest wypukla

    1. kredytowosc nie ma nic do rzeczy
    2. zadna polska karta w paypal nie zadziala

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-11 18:43:09
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    Robert <u...@o...pl> wrote:
    > IBAN to 26-cyfrowy numer NRB i przed nim 2 literki: PL

    Dzieki! :)
    Zobaczymy czy z tym nr sie uda ;) mLinia najwyraziej jest niedoinformowana
    ;/

    > 1. kredytowosc nie ma nic do rzeczy
    > 2. zadna polska karta w paypal nie zadziala

    :( a nie ma jakis innych serwisow przez ktore mozna przesylac pianiadze
    i ktore by dzialalay w Polsce ?

  • 4. Data: 2003-12-11 20:10:08
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > :( a nie ma jakis innych serwisow przez ktore mozna przesylac pianiadze
    > i ktore by dzialalay w Polsce ?
    Western Union ale koszty ....

  • 5. Data: 2003-12-11 20:14:22
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    grzegorz <w...@u...pl> wrote:
    > Western Union ale koszty ....

    No wlasnie te koszty.. :/ biora 25 euro w Niemczech...

  • 6. Data: 2003-12-12 04:49:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2003-12-11, Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl> wrote:

> [...]
    > ;/

    >:( a nie ma jakis innych serwisow przez ktore mozna przesylac pianiadze

    http://www.wmtransfer.com/

    http://www.moneybookers.com/ - maja konto w Deutsche Bank Polska SA

    http://www.wm-israel.com/ - tym mozna przelewac z Moneybookers na
    Paypal i odwrotnie, w ten sposob polacy moga placic Paypalem, i
    wybierac kase ze swojego konta Paypal do Polski jesli takie maja.
    Nie przejmujcie sie ruskim-angielskim, itp, serwis dziala, przelalem z
    Moneybookers na konto WMtransfer, kasa pojawila sie po 9 godzinach.

    http://www.e-gold.com/

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl