  • 1. Data: 2003-12-11 14:50:06
    Temat: VW jestem zaszokowany - na plus
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    wypelnilem dzis formularz internetowy konta e-direct. A przed chwilka
    zadzwonila do mnie przemila pani.
    Zadeklarowala chec pomocy i powiedziala ze natychmiast po dostarczeniu
    dokumentow bede mial aktywne konto. Jeszcze tylko wypada poczekac na
    przesylke z banku i juz full wypas :)
    Co do checi pomocy to nie mam watpliwosci natomiast bogatszy o wiedze z
    listy wiem ze troche poczekam hue hue ale i tak mnie powalilo

    maciek

  • 2. Data: 2003-12-11 17:13:41
    Temat: Re: VW jestem zaszokowany - na plus
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Thu, 11 Dec 2003, maciej wrote:

    > wypelnilem dzis formularz internetowy konta e-direct. A przed chwilka
    > zadzwonila do mnie przemila pani.
    > Zadeklarowala chec pomocy

    Do mnie zadzwonila, zanim zdazylem wszystko wypelnic. :)

    M.

  • 3. Data: 2003-12-11 18:53:55
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co do checi pomocy to nie mam watpliwosci natomiast bogatszy o wiedze z
    > listy wiem ze troche poczekam hue hue ale i tak mnie powalilo

    Ja też miałem telefon, ale go nie odebrałem bo mnie nie było w pobliżu (na
    wyświetlaczu był ich numer). I na tym telefony sie skończyły. A potem
    czekałem równo 1,5 miesiąca na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik. Moja
    cierpliwość była na ukończeniu przy aktywacji VE. Po 10 razach (telefonach)
    i czekaniu wiele minut, znudziłoby sie kazdemu.

  • 4. Data: 2003-12-11 21:23:47
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > Do mnie zadzwonila, zanim zdazylem wszystko wypelnic. :)
    Do mnie tez(zakladam plus konto) , to chyba proba rehabilitacji za 1,5
    miesieczny okres zakladania edirect-a.

    PS: Poza tym limity zmienilem w 2 godz za pomoca wewnetrznej poczty :)

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-12-12 08:38:32
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    Figaro wrote:

    > Ja też miałem telefon, ale go nie odebrałem bo mnie nie było w pobliżu (na
    > wyświetlaczu był ich numer). I na tym telefony sie skończyły. [...]

    no i wyleczyliscie mnie z optymizmu :)))))))

    maciek