  • 1. Data: 2003-12-11 16:33:10
    Temat: Inteligo nawet o 50 % szybsze od mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przelewy szybsze o 20 %, przelew zdefiniowany (płatność) w dwukrotnie
    krótszym czasie. Dostęp do historii rachunku 40 % szybciej. W takich cyfrach
    wyraża się przewaga technologiczna Inteligo nad mBankiem.
    Jest to szczególnie ważne dla osób, które wykonują dużo operacji bankowych,
    a także dla użytkowników łączących się z Internetem za pomocą modemu.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,3864

    Czyli potwierdza sie to, o czym mowa byla juz wielokrotnie i jak to
    parafrazuje prezes Korobowicz "Jakosc za rozsadna cene".
    Place, wymagam, mam.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-12-11 16:49:31
    Temat: Re: Inteligo nawet o 50 % szybsze od mBanku
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

> [...]
    cyfrach
    | wyraża się przewaga technologiczna Inteligo nad mBankiem.

    Wszystko należy wziąć w cudzysłów, bo to cytat ze ze strony Inteligo.
    A jak już wiemy skąd cytat pochodzi - możemy ostudzić emocje.

    Dalej przeczytałem:
    "Inteligo stawia na wyjątkową wygodę serwisu WWW".

    Dla mnie to bzdura - kanał internetowy Inteligo nie jest zupełnie
    przejrzysty, w przeciwieństwie do mBanku właśnie.
    Dlatego właśnie dziękuję za te rewelacje i pozostaję mimo wszystko wierny
    mBankowi, nawet jeśli Inteligo oferuje "Dostęp do historii rachunku 40 %
    szybciej" :-))))))

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-12-11 17:01:16
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-12-11 17:33, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    >
    > Czyli potwierdza sie to, o czym mowa byla juz wielokrotnie i jak to
    > parafrazuje prezes Korobowicz "Jakosc za rozsadna cene".

    Takiego ROTFLa nie zaliczyłem dawno. Kojarzy się to z "redukcją
    zmarszczek o 28%" :-)

    Jestem niezwykle ciekawy metodyki pomiarów "szybkości przelewów".
    Ciekawe, jak uwzględniono różnice w znaczeniu objętości danych (przy
    wolnym, np. modemowym łączu) i opóźnienia odpowiedzi serwera (kluczowej
    przy łączu szybkim).

    Swoją drogą przy reakcji interfejsu mBanku na poziomie kilku sekund
    nawet "natychmiastowe" działanie konkurekcji nie spowoduje moim zdaniem
    by ktokolwiek przyjął to kryterium za mające znaczenie przy wyborze oferty.

    Wobec twierdzenia że tylko Inteligo przystosowało swój system do różnych
    systemów operacyjnych jestem ciekawy: w jakim systemie nie działa mBank
    czy Multibank? (bo chyba do nich była ta aluzja)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-12-11 17:04:44
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Wobec twierdzenia że tylko Inteligo przystosowało swój system do różnych
    > systemów operacyjnych jestem ciekawy: w jakim systemie nie działa mBank
    > czy Multibank? (bo chyba do nich była ta aluzja)

    Pod tekstowymi przeglądarkami Links i Lynx ;-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-12-11 17:15:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kulka <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Takiego ROTFLa nie zaliczyłem dawno. Kojarzy się to z "redukcją
    > zmarszczek o 28%" :-)

    Pewnie, ze to to marketing, ale skuteczny swoja droga i dzialajacy na
    wyobraznie.
    Jesli cos zajmuje w Inteligo 30 sekund, a w mBanku 45 sekund - to rozniaca
    jest 50% :)
    No ale - jako argument w dyskusji moze byc.
    Szkoda, ze juz nie ma takich malych wojenek ;)

  • 6. Data: 2003-12-11 18:22:55
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Dla mnie to bzdura - kanał internetowy Inteligo nie jest zupełnie
    > przejrzysty, w przeciwieństwie do mBanku właśnie.

    Kwestia subiektywna. Ja mam dokladnie odwrotne odczucia. A jesli zupelnie
    obiektywnie policzyc uzytecznosci, to mBank w tyle ciut IMHO.

    > Dlatego właśnie dziękuję za te rewelacje i pozostaję mimo wszystko wierny
    > mBankowi, nawet jeśli Inteligo oferuje "Dostęp do historii rachunku 40 %
    > szybciej" :-))))))

    No, ostatnio rzeczywiscie mBank nie grzeszy predkoscia.

    > Pozdrawiam,
    Również

    Seb

  • 7. Data: 2003-12-11 22:42:23
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński m...@p...pl ...

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,3864

    A ja mówię NIE, po prostu NIE, mnie się to, mnie to się nie podoba. :)))

    BTW uwzględiono czas potrzebny na rozdrapanie kodu ??? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

  • 8. Data: 2003-12-12 02:01:46
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > BTW uwzględiono czas potrzebny na rozdrapanie kodu ??? :)

    Oraz umycie rąk po rozdrapaniu? :-)))

  • 9. Data: 2003-12-12 07:45:05
    Od: "Rafał Kochanowicz" <g...@g...pl>

    Porsche jest też szybsze od Lanosa. I co z tego skoro duuuuuuuuużo droższe!

  • 10. Data: 2003-12-12 07:55:04
    Od: "Andrzej" <a...@u...pl>

> [...]
    >
    > Czyli potwierdza sie to, o czym mowa byla juz wielokrotnie i jak to
    > parafrazuje prezes Korobowicz "Jakosc za rozsadna cene".

    Zapomniałeś dopisać to co najwazniejsze było w tym niusie na samym końcu :
    " Źródło: http://www.inteligo.pl " ;))))))))))

    Pozdrowienia Andrzej