  • 1. Data: 2003-12-11 15:05:32
    Temat: konto bedace w likwidacji jest aktywne?
    Od: "jAKub2" <o...@l...net2>

    Chcialbym sie dowiedziec, czy gdy zlozy sie wniosek o likwidacje konta w
    BZWBK, to w czasie gdy bedzie ona przeprowadzana (30, czy 60 dni?) konto
    bedzie funkcjonalne ? Tj. obslugiwac bedzie transakcje karta, przelewy,
    bankowosc elektroniczna, itd.

  • 2. Data: 2003-12-11 15:12:48
    Temat: Re: konto bedace w likwidacji jest aktywne?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > BZWBK, to w czasie gdy bedzie ona przeprowadzana (30, czy 60 dni?) konto
    > bedzie funkcjonalne ? Tj. obslugiwac bedzie transakcje karta, przelewy,

    Okres wypowiedzenia w BZWBK to 6 tygodni. Konto powinno zostać zablokowane
    od razu, ale moje doświadczenia z BZWBK mówią, że niekoniecznie tak się
    stanie. Przypilnuj ich, żeby nie próbowali Cię obciążać opłatą za
    prowadzenie po 6 tygodniowym okresie wypowiedzenia, co mi próbowali wciskać.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-11 19:03:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Okres wypowiedzenia w BZWBK to 6 tygodni. Konto powinno zostać zablokowane
    > od razu,

    Na jakiej podstawie?
    Nie wiem jak w przypadku BZWBK, ale normalnie okres wypowiedzenia nie
    jest niczym szczegolnym, oprocz tego, ze bank ma sie przygotowac do
    zablokowania konta (kart itd).

    > Przypilnuj ich, żeby nie próbowali Cię obciążać opłatą za
    > prowadzenie po 6 tygodniowym okresie wypowiedzenia, co mi próbowali wciskać.

    Najprosciej przelac wszystkie srodki na inne konto, pozostawiajac tylko
    pare zlotych (czy ile to tam jest) na oplaty. Wtedy bank nie moze nic
    probowac obciazac, bo nie ma juz umowy, a lapy na pieniadzach tez nie
    moze bezprawnie polozyc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 4. Data: 2003-12-11 19:18:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Na jakiej podstawie?
    > Nie wiem jak w przypadku BZWBK, ale normalnie okres wypowiedzenia nie
    > jest niczym szczegolnym, oprocz tego, ze bank ma sie przygotowac do
    > zablokowania konta (kart itd).

    A ja wiem jak jest w przypadku BZWBK, bo likwidowałam tam 2 konta ;-)))
    Teoretycznie powinno być tak jak piszesz.

> [...]
    > pare zlotych (czy ile to tam jest) na oplaty. Wtedy bank nie moze nic
    > probowac obciazac, bo nie ma juz umowy, a lapy na pieniadzach tez nie

    Owszem, ale jeżeli niedysponentka/niedysponent nie przyblokuje konta, to
    BZWBK radośnie nalicza opłaty i możesz się zdziwić po jakimś czasie mając
    dalej konto w BZWBK z debetem ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-12 12:50:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "jAKub2" <o...@l...net2> napisał w wiadomości
> [...]
    > BZWBK, to w czasie gdy bedzie ona przeprowadzana (30, czy 60 dni?) konto
    > bedzie funkcjonalne ? Tj. obslugiwac bedzie transakcje karta, przelewy,

    Ja wypowiedzenie wysłałem im pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Konto było jednak aktywne długo po upływie terminu wypowiedzenia, więc sam
    je zablokowałem i przestałem nim interesować.

    W zasadzie może się okazać, że ktoś zgubił moje pismo, a konto dalej
    funkcjonuje :-/

    Pozdrawiam,
    Washko