    From: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew z zagranicy do mBanku.
    Date: Thu, 11 Dec 2003 16:30:21 +0000 (UTC)

    Witam!

    Znajomy chce przeslac mi pianiadze z Niemiec (Deutsche Bank) do
    polski, mam konto w mBanku. Pytalem na mlini co jest potrzebne.
    Wyslalem te wszystkie dane znajomemu, ale jest maly problem.
    Wyslalem mu: dane adresowe moje, dane adresowe banku, nr rachunku
    26-cyfrowyi ocziwiscie numer SWIFT mBanku.
    Ale on mowi ze potrzebmy mu jest nr IBAN banku, co to za numer ?

    Pani w mLini powiedziala ze to nr ktory jest juz w numrze konta,
    Numer sklada sie z 26 cyfr, 2 pierwsze to suma kontrolna, 8 nastepnych
    to nr banku, i reszta nr mojego konta.. tak tez mu podalem...
    Wiec podalem mu nr IBAN te 8 cyfr. a moj numer ta cala reszta.

    Niestety przelew mu zwrocono z notka ze niepoprawne dane :(

    I jeszcze jedno pytanie odnosnie wirtualnej karty mBanku, czy ta karta
    wystarczy do zalozenia konta w serwisach typu paypal.com paystorm.com ??
    Zadaja tam karty kredytowej.. Czy raczej potrzebna jest wypukla karta
    kredytowa ?

    Pozdrawiam!

    --
    -= Rafal 'KooT' Kot =-
    -= AGH University of Science and Technology =-