  • 1. Data: 2003-12-11 16:14:17
    Temat: zamiana e-pko na inteligo
    Od: "Tomala" <t...@g...pl>

    Od ponad pół roku PKOBP obiecuje że konta e-pko zostaną przeniesine do
    Inteligo. Jak mam czekać jescze pól roku, to może lepiej zrezygnować z konta
    e-pko w ogóle i otworzyć nowe w Inteligo.

  • 2. Data: 2003-12-11 16:49:40
    Temat: Re: zamiana e-pko na inteligo
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 11 Dec 2003 17:14:17 +0100, Tomala wrote:

    >Od ponad pół roku PKOBP obiecuje że konta e-pko zostaną przeniesine do
    >Inteligo. Jak mam czekać jescze pól roku, to może lepiej zrezygnować z konta
    >e-pko w ogóle i otworzyć nowe w Inteligo.

    Ooo, ja też mam konto w e-pko :)
    To już nawet więcej niż pół roku od chwili, gdy PKO BP ogłosiło, że to
    juz za chwileczkę będzie "fuzja". Chyba od marca nie zmienia się
    strona http://www.pkobp.pl/inteligo/faq.xml, gdzie czytamy m.in.:

    "Do końca pierwszego półrocza 2003 roku oferty e-PKO i Inteligo
    zostaną połączone tak, aby klienci mogli osiągać jeszcze większe
    korzyści ze współpracy z naszym Bankiem. Docelowo, do końca 2003 roku,
    planowane jest połączenie e-SUPERKONTA i konta Inteligo w jedno konto
    Inteligo."

    Wydaje mi się, że PKO BP zapomniało, że ma ten oddział internetowy :)
    Nie chce mi się tu likwidować, tam zakładać. Czekam dalej!

  • 3. Data: 2003-12-11 17:26:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    zoil <p...@1...0.0.1> writes:

    > Wydaje mi się, że PKO BP zapomniało, że ma ten oddział internetowy :)

    Niech lepiej zapomina dalej - mnie tam do inteligo sie nie spieszy.

    MJ

  • 4. Data: 2003-12-11 17:46:29
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > Niech lepiej zapomina dalej - mnie tam do inteligo sie nie spieszy.

    Popieram, miałem nawet chwilę i epko, i Inteligo - zostało epko.
    Nadal mam firmowe Inteligo i wystarczy!
    S.

  • 5. Data: 2003-12-11 19:49:38
    Od: "Tomala" <t...@g...pl>

    Rozmawiałem z infoliniom PKOBP.
    Konsultant nie byl w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie dotyczące zamiany
    e-pko na Intligo (token, opłaty), więc skontaktował mnie z osobą zajmującą
    się tylko tą sprawą.
    Wiedziała tyle co konsultant.
    Pozostaje więc czekać.

  • 6. Data: 2003-12-11 19:54:43
    Od: "Krzyś" <p...@p...fm>

    Wypisz się z pko i załóż Inteligo. Jedyna rozsądnie szybka droga -
    sprawdzone !
    pozdrowienia
    Krzyś

  • 7. Data: 2003-12-12 05:49:07
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Niech lepiej zapomina dalej - mnie tam do inteligo sie nie spieszy.
    >
    > MJ
    =====
    Znajac opinie - panujace na Grupie - o PKO BP SA balem sie, ze tylko ja
    jestem zadowolony (odpukuje mlotem pneumatycznym w pobliski sklad tarcicy) z
    konta w tym banku. A tu prosze, potezne i pelne zaskoczenie, bo jest nas -
    conajmniej dwoch!!!
    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 8. Data: 2003-12-12 07:02:52
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Tomala" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zamiany
    > e-pko na Intligo (token, opłaty), więc skontaktował mnie z osobą zajmującą

    u mnie zamiana wymuszona oznacza calkowita rezygnacje, do inteligo nie chce
    no chyba, ze toip dla bylych "e-pkobp" bedzie specjalne
    calkowicie przejde na lukasa i darmowe bankomaty euronetu