  • 1. Data: 2008-01-25 18:20:35
    Temat: Przelew z za granicy - jak długo?
    Od: BeBop <b...@w...cyberia.pl>

    Jak myślicie, jak długo się czeka na przelew z kraju unijnego?
    Czekam już tydzień i nic. (Austria, Bank PKO S.A.)

    --
    BeBop

  • 2. Data: 2008-01-26 08:04:17
    Temat: Re: Przelew z za granicy - jak dĹ?ugo?
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    jak wysyłam z BZWBK do Holandii - ostatnio było już 2 dnia

  • 3. Data: 2008-01-26 15:12:03
    Temat: Re: Przelew z za granicy - jak długo?
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <fnd99k$74c$1@news.onet.pl>, b...@w...cyberia.pl says...
    > Jak myślicie, jak długo się czeka na przelew z kraju unijnego?
    > Czekam już tydzień i nic. (Austria, Bank PKO S.A.)

    Glowy soebie uciac za to nei dam, ale wydawalo mi sie, ze jest jakas
    regulacja ktora mowi, ze EUROPRZELEW powinien isc nie dluzej niz 3 dni
    robocze (?)

    AP

  • 4. Data: 2008-01-26 16:32:00
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Jak myślicie, jak długo się czeka na przelew z kraju unijnego?
    > Czekam już tydzień i nic. (Austria, Bank PKO S.A.)

    Mam konto w mBanku, nigdy nie czekałem dłużej niż 2-3 dni.

    --
    PatronX
    http://finanse.netwaluta.pl

  • 5. Data: 2008-01-27 05:43:48
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
> [...]
    >

    > Glowy soebie uciac za to nei dam, ale wydawalo mi sie, ze jest jakas
    > regulacja ktora mowi, ze EUROPRZELEW powinien isc nie dluzej niz 3 dni

    cos było że d+2

  • 6. Data: 2008-01-27 14:59:45
    Od: e...@g...com

    On 26 Sty, 16:12, AP <c...@e...dyndns.org> wrote:
    > In article <fnd99k$74...@news.onet.pl>, b...@w...cyberia.pl says...

    Rozumiem, że trasakcja poszła SWIFTem ale czy spełniała warunki STP?
    Poza tym czy wiesz w jakim trybie była nadana i czy Twój bank ( PKO BP
    SA czy Pekao SA - bo to istotna różnica:) jest korespondentem banku
    nadawcy?

    > Glowy soebie uciac za to nei dam, ale wydawalo mi sie, ze jest jakas
    > regulacja ktora mowi, ze EUROPRZELEW powinien isc nie dluzej niz 3 dni
    > robocze (?)

    Nie, ale SEPA ma wprowadzić pewne regulacje w tej kwestii jednak w
    Polsce jeszcze poczekamy. Poza tym co rozumiesz pod pojęciem
    Europrzelew ponieważ jest ono bardzo pojemne. Nie istnieje formalnie
    płatność o tej nazwie.

    pozdr.
    elx