  • 1. Data: 2008-01-25 15:48:00
    Temat: LukasBank, eKontoPro wspolne - prowizja za wydanie jednej z kart
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam,
    Otworzylismy wspolne eKontoPro w Lukasie.
    Na wyciagu znalazlem pozycje 10 PLN. Generalnie wyciagi sa bardzo
    szczegolowe, dlatego zdziwil mnie brak opisu przy pozycjach zwiazanych z
    prowizjami.
    Dowiedzialem sie, ze dotyczy ona wydania karty.
    Dodam, ze posiadamy dwie karty i dwa tokeny. Za drugi token nic nie placimy,
    za druga karte jak widac tak.
    Swego czasu czytalem chyba na liscie, ze obie karty ludzie do eKontaPro
    mieli darmowe.

    Wiem, ze 10 PLN rocznie to nie majatek a w tabeli oplat i prowizji jest
    pewnie napisane "wydanie i uzytkowanie karty: 0 PLN", a nie "wydanie i
    uzytkowanie kart: 0 PLN". :) Niemniej jednak szukalem konta w pelni
    darmowego (przy odpowiednich: saldzie, miesiecznych wplywach i liczbie
    wykonywanych operacji).

    Jakie sa Wasze doswiadczenia jesli chodzi o oplaty i prowizje do tego konta
    w wersji wspolnej z naciskiem na karty platnicze?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-01-25 19:52:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Curious" fnd0bh$26ai$...@n...ipartners.pl

    > Jakie sa Wasze doswiadczenia jesli chodzi o oplaty i prowizje do tego konta
    > w wersji wspolnej z naciskiem na karty platnicze?

    Nie mam doświadczeń w kontach wspólnych, ale ogólnie o tym banku
    (Lukas) mogę powiedzieć z czystym sercem:

    -- Nawet jeśli Cię nie odszukają, to przynajmniej okradną. :)

    I to jest u nich regułą. Najwyraźniej w Sygmie i w Śląskim jest podobnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-01-25 22:22:10
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Curious wrote on 2008-01-25 16:48:
    > Jakie sa Wasze doswiadczenia jesli chodzi o oplaty i prowizje do tego
    > konta w wersji wspolnej z naciskiem na karty platnicze?
    Ja się przyznaję, że nie braliśmy drugiej karty z powodu zapisu w TOiP -
    wydanie kolejnej karty do konta - 10 PLN.

    Co do reszty opłat i prowizji - jest tak jak w TOiP. Co do kart - to
    jeżeli będziesz płacił nimi > 300 PLN/miesiąc, to dają bonus co miesiąc
    - 1 PLN. Nie wiem tylko czy przy płaceniu każdą z nich będą dwa bonusy.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2008-01-26 00:50:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fndf6i$t5u$...@f...man.torun.pl

    > "Curious" fnd0bh$26ai$...@n...ipartners.pl

    > Nie mam doświadczeń w kontach wspólnych, ale ogólnie o tym banku
    > (Lukas) mogę powiedzieć z czystym sercem:

    > -- Nawet jeśli Cię nie odszukają, to przynajmniej okradną. :)

    + -- Nawet jeśli Cię nie oszukają, to przynajmniej okradną. :)

  • 5. Data: 2008-01-26 17:58:09
    Od: "DJ" <b...@j...fajniej>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co do reszty opłat i prowizji - jest tak jak w TOiP. Co do kart - to
    > jeżeli będziesz płacił nimi > 300 PLN/miesiąc, to dają bonus co miesiąc -
    > 1 PLN. Nie wiem tylko czy przy płaceniu każdą z nich będą dwa bonusy.

    Będą 2, sprawdzone na własnej skórze.

    Pozdr
    DJ

  • 6. Data: 2008-01-27 00:08:08
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Będą 2, sprawdzone na własnej skórze.

    Prawde mowiac nie widze tego o czym piszecie w tabeli oplat i prowizji. :)

    Poza tym jesli pierwsza karta nic nie kosztuje, a druga 10 pln rocznie to
    jakby placili 1pln/mies. to byliby na minusie :)

    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp

  • 7. Data: 2008-01-27 10:36:57
    Od: "DJ" <b...@j...fajniej>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Poza tym jesli pierwsza karta nic nie kosztuje, a druga 10 pln rocznie to
    > jakby placili 1pln/mies. to byliby na minusie :)

    No i tak jest. Wielu krytykuje Lukasa, jednak ja chyba szczęście, bo przez 6
    lat współpracy żadnej wpadki nie zaliczyli. A lepszego RORu chyba nie
    znajdę. Wszystko za darmochę, bezprowizyjny bankomat 50 metrów od domu.
    Kolejki w oddziałach mają rzeczywiście spore, ale jestem tam średnio raz na
    rok, więc da się przeżyć.

    Pozdr
    DJ

  • 8. Data: 2008-01-27 13:33:38
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > znajdę. Wszystko za darmochę, bezprowizyjny bankomat 50 metrów od domu.
    > Kolejki w oddziałach mają rzeczywiście spore, ale jestem tam średnio raz

    Bede pilnie obserwowal kolejne wyciagi :)

  • 9. Data: 2008-01-27 15:41:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DJ" 479c5ecd$0$14662$f...@m...aster.pl

> [...]
    > Kolejki w oddziałach mają rzeczywiście spore, ale jestem tam średnio raz na

    A ja zaliczyłem zbyt wiele wpadek, aby dobrze pisać o Lukas. :)

    Teraz muszę się rozejrzeć za jakimś bankiem, z którego można słać
    przelewy w Polskę, bo z Polbanku raczej nie ma takiej możliwości. :)

    Mogliby wprowadzić w Polbanku linię 0800 i bezpłatne przelewy przez telefon. :)

    Na razie ich upór przy popieraniu Gatesa i jego tworu całkowicie uniemożliwia
    przelewanie pieniędzy. :) No a mieć, ale nie móc przelać, to jest trochę dziwnie...
    :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 10. Data: 2008-01-28 09:41:05
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Curious <c...@m...pl> napisał(a):

    > Prawde mowiac nie widze tego o czym piszecie w tabeli oplat i prowizji. :)
    Bo to ani opłata, ani prowizja :-)
    To po prostu promocja.
    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_velectron_bonus
    .asp